Gå til innhold

Skal til London og kjøpe meg V800, tips?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

reiser til London imorgen (torsdag) og vurderer sterk å kjøpe meg en Sony Ericsson V800. Noen som har noen tips hva jeg burde gjøre? Må vel kjøpe en uten abonnement og så levere den inn til gsmteknikk.no? Er det noe annet jeg trenger å gjøre etter dette, eller vil alt være gjort da?

 

Den er jo Vodaphonelåst og har de menyer, men når jeg får den "omgjort" vil da ikonene ennå være Vodaphoneikoner eller vil de bli de normale SE-ikonene?

 

Tips fra dere som har gjort dette tas gjerne imot :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

V800 finnes kun i Vodafone-versjon. Det finnes ingen vanlig SE-firmware med vanlige ikoner til denne mobilen såvidt jeg vet.

 

Alle V800 som selges her er sperret til Vodafone og selges kun med abb. og da du ikke har fast adresse i UK får du uansett ikke kjøpe noen mobil med abb. her.

Lenke til kommentar
Hei,

 

reiser til London imorgen (torsdag) og vurderer sterk å kjøpe meg en Sony Ericsson V800. Noen som har noen tips hva jeg burde gjøre? Må vel kjøpe en uten abonnement og så levere den inn til gsmteknikk.no? Er det noe annet jeg trenger å gjøre etter dette, eller vil alt være gjort da?

 

Den er jo Vodaphonelåst og har de menyer, men når jeg får den "omgjort" vil da ikonene ennå være Vodaphoneikoner eller vil de bli de normale SE-ikonene?

 

Tips fra dere som har gjort dette tas gjerne imot :-)

Må nok kjøpe uten binding ja. Kjøpte min 7610 i England i sommer uten binding.

Men husk å spør etter tax-free skjema i butikken du kjøper mobilen så du leverer inn på flyplassen...! Da får du skattepengene dine igjen (jeg sparte 17.5 % rabatt)

Endret av Shar9
Lenke til kommentar
Nå er dette en telefon jeg også kan tenke meg, og avventer litt her. Har lest på dinside.no at den skal komme til Norge i år. Ligeså her :

http://www.123tele.com/produktinfo/sonyericsson/v800.htm

 

Er det så vanskelig å få klarhet i hva som kommer til Norge ?

Det er ikke så vanskelig.

V800 kommer til norge, men det er ikke sikkert at den bærer det navnet.

Kommer rundt April/Mai.

Lenke til kommentar
Nå er dette en telefon jeg også kan tenke meg, og avventer litt her. Har lest på dinside.no at den skal komme til Norge i år. Ligeså her :

http://www.123tele.com/produktinfo/sonyericsson/v800.htm

 

Er det så vanskelig å få klarhet i hva som kommer til Norge ?

Det er ikke så vanskelig.

V800 kommer til norge, men det er ikke sikkert at den bærer det navnet.

Kommer rundt April/Mai.

Hvilket betyr at markedssjef for Sony Ericsson Norden, Jakob Rydén, lyver. Vi får se om han gjør det eller ikke.

 

Nei men det pleier jo og være fler en 1språk på en mobil..

hadde nokia 3310 hadde over 10 språk

Det blir litt feil å bruke 3310 som et eksempel når den faktisk var i salg i norge. Ingen grunn til å oversette en mobil til norsk når den ikke skal hit...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nå er dette en telefon jeg også kan tenke meg, og avventer litt her. Har lest på dinside.no at den skal komme til Norge i år. Ligeså her :

http://www.123tele.com/produktinfo/sonyericsson/v800.htm

 

Er det så vanskelig å få klarhet i hva som kommer til Norge ?

Det er ikke så vanskelig.

V800 kommer til norge, men det er ikke sikkert at den bærer det navnet.

Kommer rundt April/Mai.

Hvilket betyr at markedssjef for Sony Ericsson Norden, Jakob Rydén, lyver. Vi får se om han gjør det eller ikke.

 

Nei men det pleier jo og være fler en 1språk på en mobil..

hadde nokia 3310 hadde over 10 språk

Det blir litt feil å bruke 3310 som et eksempel når den faktisk var i salg i norge. Ingen grunn til å oversette en mobil til norsk når den ikke skal hit...

Vet ikke hvilke konklusjon vi skal trekke av dette. :-)

Men det kan være at du ikke har bra nok informasjon.....lol

Lenke til kommentar
Vet ikke hvilke konklusjon vi skal trekke av dette. :-)

Men det kan være at du ikke har bra nok informasjon.....lol

Vi kan trekke konklusjonen at, som sagt, markedssjef for Sony Ericsson Norden, Jakob Rydén, lyver.

 

- V800 kommer til å forbli eksklusiv for Vodafone. Vi kommer ikke til å lansere en lignende modell for andre markeder, slik vi har gjort med F500, forteller markedssjef for Sony Ericsson Norden, Jakob Rydén, til amobil.no.

 

Les selv: http://amobil.no/art.php?artikkelid=10585

 

Lol'en din kan du ha for deg selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...