sysi68 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 I gamle dager da jeg hadde PS hadde jeg mye moro med Tekken...nå har jeg bare Xbox...noen tips til gode Tekken-rip off spill for Xbox? Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dead or Alive 3 og Soul Calibur 2 kommer ikke på flere i farten... ikke finn på å kjøpe Mortal Combat iallefall... tregeste fighte spillet jeg har prøvd... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Def Jam: Fight for NY er ganske så moro Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dead or Alive-spillene er bra. Mortal Kombat-spillene er også veldig underholdende. Også har du Def Jam som noen foreslår. Det er en god del å velge i. Selv ville jeg nok gått for Mortal Kombat. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp. Liker MK: DA og Deception temmelig godt. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Synd man ikke får tak i Dead Or Alive Ultimate her til lands ennå.Det kommer i slutten av måneden Er helt klart det beste spillet. Har nesten bare spilt fighting spill siden jeg fikk xbox-en min for et par måneder siden. Har spilt Soul Caliber II, Def Jam: Fight for New York, MK:Description og nå Dead or Alive Ultimate. Skal jeg rangere disse hadde det blitt: 1: Dead or Alive Ultimate 2: Def Jam Fight for New York 3: Soul Caliber II 4: Mortal Kombat Description Dead or Alive er helt klart best, mens Def Jam og Soul caliber er veldig bra på hver sin måte. Mortal Kobat er det desidert dårligste. Gamesmix får inn DOA:U inn den 28 januar og det koster 519 kr. Review av dette supre spillet finner du her Lenke til kommentar
levilord Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 to ord og ett tall: soul calibur 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dead or Alive er knall! Spelte DoA3 lenge på Xbox, så prøvde eg Tekken 4 (elns) på PS2....yuck...det var altfor treigt. Lenke til kommentar
Dredde Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 def jam er konge. har sikkert fullført det 6-7 ganger nå.. moro med kombinering av stiler.. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tao Feng. Ikke så bra i lengden, men ganske morro. Soul Calibur 2 er mitt faovritt "beat'em'up" Lenke til kommentar
sysi68 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Takk for tips - forhåpentligvis blir det en voldelig helg Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har både Soul Calibur 2 og Def Jam: FfNY. Anbefaler sistnevnte av disse to, anytime! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå