kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Heisann! Mottok i dag 200Gb-disken fra Netshop, og satte den i maskinen. Det har forøvrig vært en identisk harddisk i samme maskinen, men den sitter nå i Xboxen. Saken er at jeg også har en 60Gb-disk der, med OS-installert. Det er denne som er Master. Jeg vil ha 200Gb-disken som Slave. Da jeg flyttet på de greiene bak, fant jeg ut at harddisken med OS var satt som Slave. Jeg flyttet da den over til Master, og satt den nye til Slave. Dette fungerte ikke, da den gamle disken (disken med OS'et) ikke ble funnet. Jeg prøvde å sette den på CS, men ingenting da heller. Jeg byttet om IDE-kablene, og det kom fortsatt ikke noe. (på en av IDE-kablene sitter CD-Brenner og DVD-Rom, og på den andre sitter begge harddiskene.) Er det noen som vet hva jeg bør sette de på? Burde f.eks begge være på CS? Har det noe å si hvilken av utgangene på IDE-kabelen jeg setter de på? Hvis det er noe dere lurer på, er det bare å spørre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Saken er løst. Satte begge diskene til CS, og da virket det som det skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå