steinhar Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hadde brukt dette hovedkortehttp://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P5GD2%20Premium&langs=01 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 -Beantech Igloo 4 Aluminium Kabinett -Plextor DVD recorder PX-716A IDE OEM -PowerColor Radeon X800PRO 256MB PCI-E -Abit AG8-3rd Eye Mainboard for S775 -2x Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB -Hiper Powersupply Type R 480W Red -3x Western Digital Caviar 200GB S-ATA -Intel Pentium 4 540J 3.2 GHz 1MB Dette ble den endelige listen. Rekner med å få alle delene på torsdag. Da begynner byggingen. Takk for hjelp og tips folkens! Ser knallbra ut! Vurder en thermaltake cpu-kjøler og, boxed er ikke veldig effektiv... Borsett fra det, topp! Lykke til, blir nok strålende! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 har to maxtor disker selv og er veldig fornøyd, har hørt ye skriv om støy, men jeg merker de ikke engang, jeg tåler litt støy når jeg få i gjenngjeld at de varer en stund og gjør jobben sin Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Ja da var byggingen i gang, og me det kom også problemene. Har fått satt alt sammen, bortsett fra Dvd-spilleren som nå står på utsiden av kabinettet pga. en festemekanisme jeg ikke skjønner bæret av. Vist noen kan hjelpe så setter jeg pris på det. (Beantech Igloo 4 Aluminium Kabinett) Så til det STORE problemet. Ifølge den 3rd-eye uGuru klokka som fulgte med hk'et er tempen på CPU ca 88 grader!!!! Er ikke det sykt mye?? Når jeg forsøker å innstalere windows ved å boote fra dvd-romen, så begynner innstaleringen som normalt, men så går CPU-tempen banas og stiger til over 100-grader, og da er det auto-shutdown. (heldigvis) Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Alle vifter i kabinettet går. det er en boxed kjøler som ligger på ca.2500 rpm. er det lite kanskje? Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Dæng! To løse fester i kjøleribba. Nå er tempen normal igjen! DVD-problemet er neste sak. Bør vel ikke være så vanskelig! Får sjekke Google.. En annen ting so jeg har problemer med, jeg får ikke lagret innstillingene mine i BIOS! Så jeg må trykke F1 hver gang jeg booter fordi BIOS tror CPU hastigheten er forandret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå