Aquabat Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva i alle dager er det som går gjennom hodene på mennesker som klarer å gjøre slikt mot andre mennesker? En stakkars jævel blir slått og sparket sanseløs i busskøen og inne på bussen med 30-40 passive tilskuere som vitner av en ungdomsgjeng, og som ikke det var ikke nok var offeret en handikappet mann uten stand til å forsvare seg. I følge vitnebeskrivelsene var angrepet helt uprovosert, noe som gjør saken enda mer uforståelig. Og hva i svarte var det resten av pasasjerene tenkte på? Joda, det er ikke lett å blande seg inn i en slik situasjon, men pokker heller, fantes det ikke en eneste person med et minimum av respekt for seg selv i hele bussen? Tanken på at samtlige i bussen satt stille og rolig og så på gjør meg like forbannet som selve mishandlingen.. Regner med at enkelte av dem sliter med å sove om dagen, uten at jeg feller en tåre av den grunn. Har man virkelig blitt så feige? Link Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Gode menneskers likegyldighet er for meg like kvalmende som ondskap. Endret 12. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Gode menneskers likegyldighet er for meg like kvalmende som ondskap. Indeed. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gode menneskers likegyldighet er for meg like kvalmende som ondskap. Indeed. Jepp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gode menneskers likegyldighet er for meg like kvalmende som ondskap. Indeed. Jepp. "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv" -Arnulf Øverland Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Norge bør etablere en straffeleir i Sibir for slike folk, 10 år der vil være en passelig straff for slike handlinger...... Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kafan e d so feile folk? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) *Slettet* så folk ikke skal komme med masse kommentarer, men holde seg til temaet. Fant ut at det var nok best. Det jeg mener er at hvem er det som har så liten medfølelse med andre Endret 12. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Om det er sånt du liker så stikk innom Iran i ferien. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Om det er sånt du liker så stikk innom Iran i ferien. Trenger nødvendigvis ikke være offentlig fysisk avstraffning, men det hadde kanskje vært en idé med en slags form for gapestokk? På den måten får alle se hvilken type svin som begår slike ugerninger. I tillegg til bøter og fengselsstraff, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 FY FAEN... Hva f går av folk? Også ingen hjelper.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg skjønner godt at ingen hjelper. man er redd for å bli skadet selv. hvilke personer sitter på en buss egentlig? det er pensjonister, ungdommer, barn og andre som ikke har bil - altså ikke de støre kraftkarene som oftest. det var en stor ungdomsgjeng. man tør ikke gripe inn da. det jeg derimot IKKE skjønner er at ingen vitner melder seg.. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) jeg skjønner godt at ingen hjelper. man er redd for å bli skadet selv. hvilke personer sitter på en buss egentlig? det er pensjonister, ungdommer, barn og andre som ikke har bil - altså ikke de støre kraftkarene som oftest. det var en stor ungdomsgjeng. man tør ikke gripe inn da. Helt enig. Det er ikke lett å begynne å lage bråk med seks ungdommer som nettop har rundjult en person. Jeg ville i vertfall ikke gjort det, og jeg tror ikke jeg ville sett på meg selv som en dårligere person av den grunn. Endret 12. januar 2005 av Goof Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Man kunne jo ringt politiet og bedt sjåføren stoppe ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Helt sykt det som skjedde men eg må si at eg reagerer mest på at INGEN av de over 30 (!!!) som sto der ikke gjorde en dritt! Eg hadde seriøst hoppet på idiotene og......ja. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Helt sykt det som skjedde men eg må si at eg reagerer mest på at INGEN av de over 30 (!!!) som sto der ikke gjorde en dritt! Eg hadde seriøst hoppet på idiotene og......ja. Enig med deg der, men hvis jeg ikke husker helt feil, så er ikke du akkurat en pusling heller Vanligvis er det nok å plukke ut "lederen", har aldri opplevd at det ikke har hjulpet. Blir også forbanna når jeg hører om slike ting, en gjeng som banker en handikappet mann inn i koma uprovosert, går det an å gå lavere enn det? NEI! Skulle likt å sitte på den bussen sammen med noen av "Homiesene" mine Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har jo for vane å denge folk (har jeg hørt rykter om), så jeg kunne sikkert gitt med litt juling *Flekke biceps* Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvilke personer sitter på en buss egentlig? det er pensjonister, ungdommer, barn og andre som ikke har bil - altså ikke de støre kraftkarene som oftest. Vel, vet ikke åssen det er ellers i landet men her i Oslo er det da alle slags typer mennesker som bruker kollektivtransport. Så at det er de svake i samfunnet som tar buss er jeg overhodet ikke enig i. Ellers er jeg enig i det som er sagt ellers. Det er skammelig at ingen bryr seg, og jeg håper de skyldige får heftig straff. Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Fatter det ikke! .. får så lyst til å torturere sånne mennesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå