Bamse_ Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 hihi *klappefor* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 WTF?? Lakker du neglene? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Dette tar av! Dere eier jo i tegning! :madimpressed: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 WTF?? Lakker du neglene? Han er sikkert goth, emo eller noe sånt.... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Tar meg friheten til å legge ut et bilde en på et annet forum lagde av meg. Det ble ganske likt, egentlig. Bruker dette som avatar: Edit: Må nesten legge ut et ordentlig bilde av meg også da. Endret 8. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 WTF?? Lakker du neglene? Bare en gang i blandt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 HYL. hahaha, ikke et pent syn GRRRR. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Er ikke så veldig vanskelig å skjønne hvem dette er.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) HAHHAHA ! Vi elsker Snowie Endret 8. februar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Søtt! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Noen som kan tegne meg? Jeg er bare 153cm høy og går i niende klasse . Og er verken tynn eller tjukk (ligger i midten) også kan dere jo lese noen av innlegga for å danne dere et bilde TSP Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Noen som kan tegne meg?Jeg er bare 153cm høy og går i niende klasse . Og er verken tynn eller tjukk (ligger i midten) også kan dere jo lese noen av innlegga for å danne dere et bilde TSP Så, der har vi The Strategy-player 9endeklassing i puberteten, liten og han ligger i "midten" Endret 8. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Puberteten ser ut som en veldig skeiv og merkelig pupp. Kanskje passende? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Puberteten ser ut som en veldig skeiv og merkelig pupp. Kanskje passende? Oj, shit :!: Litt uheldig ordlegging der slo istykker det fine poenget mitt, sry *Fikse* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Det ligna jo nesten EDIT: Forresten har jeg ikke briller. (og ikke linser eller høreapparet heller for den saks skyld ) Endret 9. februar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 http://gixer.odinh.net/HW/thug-love1.JPG Er ikke så veldig vanskelig å skjønne hvem dette er.. SnowDOG is the man! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) My go @ Ananas: Endret 10. februar 2005 av consilium Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2005 Gi faen a, seriøst. Det er ikke engang en smule morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå