Tonio Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 hihihihi Skulle ønske jeg kunne tegne... Du ville vel heller blitt tegnet? Mener fortsatt det er rart at det bare er en (?) jente som har blitt tegnet, selv om det er få jenter her er det minst tre aktive som dere burde like å tegne... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 hihihihi Skulle ønske jeg kunne tegne... Du ville vel heller blitt tegnet? Fint du vet hva jeg selv vil, da.... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Det at det er et spørsmålstegn etter kan kanskje bety at det var et spørsmål...? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 hihihihi Skulle ønske jeg kunne tegne... Hmm.. jeg også!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) wooooops, glemte vist å ta av blitsen når jeg tegnet i speilet! damn! Edit: rev2.0 Endret 7. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 *Prøve seg fram* Hjem er dette? Lenke til kommentar
r Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Måtte prøve ut dette, og offeret ble SteffyBoy... Håper dere liker Futurama, folkens! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Beste karikatur noensinne. Det ligner faktisk! Helt fantastisk. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Måtte prøve ut dette, og offeret ble SteffyBoy... Håper dere liker Futurama, folkens! virkelig tøff tegning... hvilket program brukte du? litt OT da:/ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Dude, bra tegning. Lenke til kommentar
r Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 virkelig tøff tegning... hvilket program brukte du? litt OT da:/ Takker! Brukte Photoshop 7, hard brush på 19 px. Har en Trust-tablet som er veldig digg å tegne med Fikk en blekk-effekt pga. størrelsen og hardheten på børsten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Damn! Den var ganske bra. Mad skillz. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Damn! Den var ganske bra. Mad skillz. Indeed! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Damn, FETT! Jeg tenkte faktisk Fry når jeg så bildet, og det var før jeg visste det var postet i denne tråden. Niceonetwo, Reb! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Wow, det var helt sinnsykt bra Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Det der er skills! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Å helvete. Gratulerer med skillsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå