Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Litt dulling i paint psilocybe? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 :!: Den "parodien" var jo genial *ordeling, haha* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 er psilo nazist? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) er psilo nazist? Orddelings nazist EDIT: Nord men <--skjønner nå? Endret 17. januar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Tegn meg da EDIT: Keep away Laman. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 er psilo nazist? Poenget var kanskje at han ikke liker idiotnazistene i bakgrunnen som, i tillegg til å være nazister, driver med orddeling. Dobbelt opp altså. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 jaa....ingen som gidder å tegne? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Guess who! øyvind dalhe ?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Litt OT, men har en kompis av meg som er meget flink på MS-paint tegninger. Digger denne f.eks: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Hvem skal det være? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Alle husker vel vår gode, lille søte godklump TLZ Men, det har skjedd noe med han... Så her er "TLZ gone bad." Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 ZkedaR is back nice... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Ja, TLZ maser så fælt da vettu Nei da, men fikk litt lyst til og dra frem igjen denne tråden Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Noen som kan tegne meg...?? Håper det! Har ikke noen bilder av meg, men dere kan vel prøve utifra innlegga mine? *Gleder seg* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Noen som kan tegne meg...?? Håper det! Har ikke noen bilder av meg, men dere kan vel prøve utifra innlegga mine? *Gleder seg* Utifra innlegget ditt så vil du vel at folk skal se på deg, og så er du visst liten og stygg ifølge signaturen din. Og ja, jeg vet ikke hvordan du ser ut fordi jeg ikke har noe bilde så: Tada! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Noen som kan tegne meg...?? Håper det! Har ikke noen bilder av meg, men dere kan vel prøve utifra innlegga mine? *Gleder seg* Utifra innlegget ditt så vil du vel at folk skal se på deg, og så er du visst liten og stygg ifølge signaturen din. Og ja, jeg vet ikke hvordan du ser ut fordi jeg ikke har noe bilde så: Tada! LoL :!: Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Haha! "Som å se meg i speilet!" :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 hihihihi Skulle ønske jeg kunne tegne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå