j-- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Heisann! Lurer på om det er denne veien vannet går? Takker for svar Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg vet ikke, men det er jo bare og koble til en slange på en av hullene og legge slangen i en vask og starte pumpa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 jeg vet ikke, men det er jo bare og koble til en slange på en av hullene og legge slangen i en vask og starte pumpa joda, men det spørsmåler er vesentlig pga. det avgjør om jeg SKAL KJØPE den pumpa Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 er 99% sikker på at det du har tegnet på tegningen er riktig. Men kan dessverre ikke bekrefte at det er riktig iom at jeg ikke har prøvd den. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) 100% sikker. Ren logikk. Og Tivoli. Prøv å stå nesten på midten av en liggende karusell som går rundt. Hva tror du skjer Endret 12. januar 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Haha, grei liknelse! Det er jo ikke for ingenting at slike pumper har betegnelsen sentrifugalpumper..... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 100% sikker. Ren logikk. Og Tivoli. Prøv å stå nesten på midten av en liggende karusell som går rundt. Hva tror du skjer hehe, jeg måtte le litt da jeg leste den Takker for svarene! Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jobber nå på en motorfabrikk, men har en del år også jobbet på en pumpefabrikk, say no more Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå