TST Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 I november kunngjorde SCEE at Gran Turismo 4 var ferdigutviklet. Språklige tilpasninger gjorde at Europa likevel måtte vente, men nå ser det ut til at bilspillet havner i norske hyller første halvdel av mars. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ENDELIG! Herlig med en bekreftelse, slik at jeg kan begynne å glede meg for fullt. Regner med at det er mange som kommer til å handle inn dette spillet, ja! Lenke til kommentar
Standish Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ja, dette spillet må man ha... mars blir en dyr måned om man skal ha alle de beste spillene når de kommer ut Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 GT4 på norsk Synes virkelig dataspill bør spilles på engelsk. Mister på en måte sjarmen når de er oversatt til norsk synes jeg Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) GT4 på norsk Synes virkelig dataspill bør spilles på engelsk. Mister på en måte sjarmen når de er oversatt til norsk synes jeg Neida, men kult om det blir mulig å velge mellom både norsk og engelsk, som i wrc3. Endret 13. januar 2005 av Dr3ad Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 I starten av mars ?spillet er ikke kommet ut i usa ennå.vet ikke om det er kommet ut i japan,men tviler på det.tror vi skal være glad om det kommer så tidlig.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dette er en gladnyhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg