Gå til innhold

er det nokk kjøling?

Anbefalte innlegg

jeg har Q-Tec Midi tower ATX 6024MD, Sort Pro Line, m/350W kabinett!

har ikke fått det enda, men alle sier det er for lite lufting i kabinettet! jeg får ikke bestilt en ekstra vifte enda (pengemangel) og jeg lurer på om det går bra vist jeg har den ene sidedøren av når jeg bruker pc'en?

har bare strømforsyningsviften og prosessorviften på nå! er det nåkk! eller skal jeg ikke bruke pc'en før jeg har fått ny vifte?

amd athlon 64! 512mb ram, asus k8n deluxe hovedkort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei for all del du må ikkje finne på og starte pcen en gong! :no:

kødda!

broren min har ett heilt likt kabbinet me cpu og psu vifte.. altso der e bare to vifte,

amd 2,0ghz eller noke sånn... står på heile tida natt og dag.

men selføgeli du trenge ikkje å sitte og spele Doom 3 og Nfsu i fleire tima før du får vifta ;)

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar

hva med å legge en termometer/gradestokk inn i kabinettet og sjekke hva temperaturen ligger på? (ha på sidedør så tar du den raskt av og sjekker hva slags temperatur det er inni der. Siden du ikke har overklokket heller så er det VELDIG liten risk for at noe skal bli ødelagt. Det er mange som kjører med samme type oppsett (vifter), uten problemer.

Lenke til kommentar

Hvis du har en 12v ekstern strømkilde så bruk den den, helst en psu liggende... På vifta er det hvit, sort og rød ledning. Vil da gjette på at den hvite er turtalls ledning, svart er jord og rød er pluss.

Hadde akkurat samme tilfelle og bruke bare en psu jeg hadde liggende til å finne det ut, selv om jeg kunne gjette meg til hva som var hva...

Endret av CorVette
Lenke til kommentar

har fått ordnet viften..broren min fiksa den! vi tok en kabel fra en annen vifte og fiksa! så viften snurrer som bare det! gir mye luft og den bråker nesten ingenting :D jeg holdt den i handen og jeg hørte bare en liten summelyd av viften når den snurra! så nå har jeg 1 ekstra vifte :yes: skal kjøpe plexiglass og neonlys etterhver også! åsså flere vifter så klart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...