j-- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Heisann! Hva slags lagrings-system bruker PSP? (Disketter/mini-dvd?) Kommer det utstyr sånn at man kan lage sine egne backup-spill? Og sist, men ikke minst: kommer square-enix til å gi ut noen Final-Fantasy-titler til PSP? Takker for svar! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 her.Den bruker UMD-disker, men har også mulighet for å bruke Sony's Memory Stick. Les mer om den Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 takk, datating Da er det eneste spørsmålet som gjenstår: Vil det komme FF-titler på dette vidunderet? Finner noen en link, så post den! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg mener det kommer et helt nytt final fantasy spill til PSP i 2006. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Perfekt tråd for det jeg lurer på... Man skal jo kunne se filmer også, men må man da kjøpe filmer på PSP-disker, eller er det mulig å laste over filmer elns? En annen ting jeg har lurt på, har den egentlig en analog stikke? Eller er det en mikrofon den greia nedenfor piltastene? Kan man spille multiplayer over internett på lik linje med WLAN, sånn nesten sømløst, eller er det ikke gitt at et spill som kan spilles over WLAN kan spilles over internett? Og sist men ikke minst, må man ha to eksemplarer av et spill for å kunne spille multiplayer, eller er det som på DS'en, hvor det er nok med at én har spillet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 takk, datating Da er det eneste spørsmålet som gjenstår: Vil det komme FF-titler på dette vidunderet? Finner noen en link, så post den! FF 7 Advent Children kommer som UMD film i år tror jeg og som spill neste år.. sjekk psp.ign.com Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 takk, datating Da er det eneste spørsmålet som gjenstår: Vil det komme FF-titler på dette vidunderet? Finner noen en link, så post den! Riktig som 2mass sier at Advent Children kommer som film til PSP så snart den kommer. Det kommer også senere et spill som er kun til PSP som heter Final Fantasy 7: Crisis Core Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Blir det noe forskjell mellom den japanske og europeiske versjon? Endret 14. januar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Blir det noe forskjell mellom den japanske og europeiske versjon? Kanskje Sony får fjernet alle barnesykdommene i den europeiske versjonen Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Blir det noe forskjell mellom den japanske og europeiske versjon? Kanskje Sony får fjernet alle barnesykdommene i den europeiske versjonen Jepp, kanskje de får fjernet alle disse syke barna som velger DS framfor PSP Tror det blir små oppgraderinger, bl.a av batteriet og firmware (engelsk seff). Lenke til kommentar
PSPeier Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Til Tjohei Man skal jo kunne se filmer også, men må man da kjøpe filmer på PSP-disker, eller er det mulig å laste over filmer elns? Ja Sony har laget et konverteringsprogram, men det er bare på Japansk ennå. Men her finner du en oppskrift: HOW-TO: Get videos and DVDs onto your Sony PlayStation Portable (PSP) for free En annen ting jeg har lurt på, har den egentlig en analog stikke? Eller er det en mikrofon den greia nedenfor piltastene? Ja, det er en analog stikke. De siste 2 spørsmålene dine er jeg ikke sikker på, da jeg ikke kjenner noen andre som har PSP. Mvh PSPeier Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja Sony har laget et konverteringsprogram, men det er bare på Japansk ennå. Men her finner du en oppskrift: HOW-TO: Get videos and DVDs onto your Sony PlayStation Portable (PSP) for free Man da må man legge inn filmen på Memory Stick'en, ikke sant? Da får man ikke plass til en hel dvd-film... Det var opptil en time på en 512MB brikke, ifølge den linken. Så det er ingen måte å legge inn noe på UMD-platene, alstå? Ellers takker for info Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 du teiper fast hardisken din på PSP'n for å se på film, fungerer smertefritt Lenke til kommentar
Pelas Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Og sist men ikke minst, må man ha to eksemplarer av et spill for å kunne spille multiplayer, eller er det som på DS'en, hvor det er nok med at én har spillet? Dette lurer jeg også på.. hadde vært greit hvis det var som med Ds'en :!: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 du teiper fast hardisken din på PSP'n for å se på film, fungerer smertefritt Morroklumpen. [kile seg under armen] :lol: Lenke til kommentar
PSPeier Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Pelas Skrevet 19/01/2005 : 11:44 QUOTE (Tjohei @ 13/01/2005 : 18:51) Og sist men ikke minst, må man ha to eksemplarer av et spill for å kunne spille multiplayer, eller er det som på DS'en, hvor det er nok med at én har spillet? Dette lurer jeg også på.. hadde vært greit hvis det var som med Ds'en Spillene til PSP er så avanserte at dette ikke er teknisk mulig. Det man kan håpe på, er at man i fremtiden vil få tilbud på pakker med 2 disker. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Litt synd at vi sannsynligvis må kjøpe et spill per spiller. Det første jegt tenkte da den første infoen om PSP kom var 8 spillers Gran Turismo i klasserommet i timen... Men det blir vel neppe å skje nå for hvorfor skal alle kjøpe det samme spillet? Alle her, uansett hvor ærlig og hederlig de er, vet at når man spiller 16 player på et LAN er det sikkert bare to av spillerne som har en orginalversjon av spillet. Siden "backup" av spill ikke er mulig vil ikke trådløs multiplayer, som for meg virket som den beste funksjonen til PSP, bli like stort som jeg først antok. Lenke til kommentar
rend Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kan man forresten på noen som helst måte bruke en slik PSP som skrivemaskin sammen med noe som helst slagt eksternt tastatur? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 UMD-plater har "hele" 300 mb mer enn mini-DVD, i tillegg til at de ikke er fysisk større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå