TooBorg Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bytta fargepatron i skrivern min her om dagen. Hadde 2 stk.ubrukte fargepatroner liggendes, og den ene fikk jeg ikke skrivd ut noe med i det hele tatt. Den andre mangler gult på utskrifter. Har hatt de liggendes en stund, så de er gått ut på dato sep. 2003. Er det noe mulighet til å fikse dette problemet? Ser de koster 585,- stk på komplett, så det er nesten for ille å kaste dem. Det er denne typen jeg har: BLEKKPATRON LINK Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvis det er bare dysene som er tett, kan det hjelpe å bruke litt lunket rennende vann, og tørke godt av de etterpå, og så kjøre priming. Er blekket gjennomtørt, så det nok bare å kaste de. Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takker for svar. Hjalp dessverre ikke, så nå ligger det en drøy 1000 lapp i søpla Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Vel, dette og mye lavere sidepris er grunnene til at jeg gikk over til laser for en del år siden. Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ikke vask eller rør dysene i det hele tatt. Det finnes verktøy/software som skal ta seg av dette som regel. Hvis blekket er tørket i dysene, vil dette løse seg opp selv etter et par runder med cleaning.. Når det gjelder dato på patronene dine, så er dessverre de ødelagt. Hvis du skulle hatt noen form for tjangs til å bruke dem, måtte de ha vært lagret kjølig. KANSKJE da, hadde de funket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå