Linken Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er usikker på om det er installert Opera nettleser på Nokia 6630 eller om dette er noe man gjør i ettertid. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror ikke det følger med. Regner ikke med at Nokia og Opera har sånn sammarbeid. Men uansett så er jo Opera gratis å få på telefonen. Så egentlig spiller det ingen rolle Lenke til kommentar
skibum Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Men uansett så er jo Opera gratis å få på telefonen. Det er jo kun en prøve versjon som er gratis, etter det må den registreres. Det er kanskje ikke det smarteste å oppfordre til ulovligheter på forumet, selv om det kanskje er mange som gjør det. Opera fortjener de pengene det koster, det er langt fra gratis å lage den beste nettleseren som er til mobiler i dag. Verdt hver en krone spør du meg! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Oj.... sorry... Var ikke meininga å oppfordre til ulovligheter. Jeg trodde det var gratis jeg Gikk inn på Opera.no og fikk lasta ned til 6630. Da tenkte jeg det var gratis. Men det er en trial det da? Men da er det jo ikke gratis Beklager for missforståelsen jeg kanskje har forårsaket.... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nei, Opera følger ikke med da du kjøper 6630. Men skal du ha en hel-verisjon må du enten kjøpe den, eller gjøre noe ulovlig. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvor mye koster fullversjon av Opera da? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Fullverisjon av Opera koster $24.95, som er ca. 165 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå