b-real Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ville bare si at den posten jeg postet inneholdt bare info at den var sluppet ut. IKKE en url, eller hvor man kan laste det ned eller.no som helst. Hadde jeg fått samme behandling om at jeg hadde skrevet en post om at UT2k3 demoen er ute på nette i "ulovelig" form? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Kan du si meg hva du snakker om? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 B|Real snakker om en post der han sa at en alpha/beta-versjon av UT2003 hadde lekket ut. Så skrev jeg noe jeg muligens burde latt være. Kanskje derfor. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Her. Synes bare det ikke var grund til å stenge den posten. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Nja, jeg synes begrunnelsen var helt grei. Epic og Digital Extremes er heller ikke så glad i sånt: http://makeashorterlink.com/?Y36542B01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå