Ksungam Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Vær SKILLA (!!) ellers så ikke ork kast bort tida mi pls... Krav: Skills aim tp 15+ INGEN pipestemme osv... Endret 12. januar 2005 av ZiroN Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Er det snakk om 1.6? Akkurat, ser du er fra tønsberg Begge vi som er i clanen atm er også det, også skal vi trye en som kaller seg Instinct som også er det, kansje dette blir en lokal clan msg meg på irc, så kan vi jo ta en prat Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er det snakk om 1.6? Akkurat, ser du er fra tønsberg Begge vi som er i clanen atm er også det, også skal vi trye en som kaller seg Instinct som også er det, kansje dette blir en lokal clan msg meg på irc, så kan vi jo ta en prat Hvilken kanal da? Har clan fra før av men... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Er det snakk om 1.6? Akkurat, ser du er fra tønsberg Begge vi som er i clanen atm er også det, også skal vi trye en som kaller seg Instinct som også er det, kansje dette blir en lokal clan msg meg på irc, så kan vi jo ta en prat Hvilken kanal da? Har clan fra før av men... #Kakeland @ QuakeNet drit i den så lager vi heller en lokal tønsberg clan så kan vi dra på lokale lans og bootcamps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå