king_pedersen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei Jeg har en MX510,og bruker func1030 til vanlig, men etter 2-5 min med bruk så stopper musa å virke, den funker ikke på funcen, ikke på Icemat, ikke på bordet, men den funker på kompisn min sin Steelpad S&S... noe er litt rart her ja, hva er galt? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Sikker på at kompisen din ikke sitter og drar ut ledningen hver gang du bruker noe annet enn hans matte. Han vil vel prøve å vise deg hvor bra den matten er da... (hvilket den ikke er for der er jo Ratpad best) Endret 12. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 usaklig... men, ja er sikker! det er utrolig slitsomt, kan jo ikke gjøre en shit! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kan hende det har kommet støv eller noe annet smuss inn i den. Du kan prøve å blåse i den med sugerør? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 stjæl steelpaden til kompisen din da Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) edit: problemet er tilbake.. Endret 12. januar 2005 av Scampi Lenke til kommentar
E.T Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sikketrt bare noe løst/galt med koblingene. prøv også å rense sensoren med Q-tips. for å "rette" på dette med løse deler osv å du skru opp musen, da mister u garantien. Men ærlig talt er det jo enklere enn å sende den i retur Lenke til kommentar
woid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 lyser det i musa hele tiden? eller slukker den når den ikke virker? kabelen er sikkert løs/dårlig kontakt ved usbpluggen eller i musa. prøv å beveg litt frem og tilbake på kabelen og se om det har noe effekt Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 det er lys hele tiden, og har ingenting me kontakt feil, ivertfall som jeg kan se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå