Gå til innhold

Bestille tlf fra Danmark?

xadox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei toll tror jeg ikke det blir, men moms og miljøgebyr får du nok. Men du kan få igjen den danske momsen.

"Sakset fra www.toll.no"

Sendere for radiotelefoni, radiotelegrafi, radiokringkasting eller fjernsyn, også sammenbygd med mottakere eller apparater for opptak eller gjengivelse av lyd; fjernsynskameraer; videokameraer for stillbilder og andre videokameraopptakere; digitale kameraer.

. - sendere sammenbygd med mottakere:

.2001

- - mobiltelefoner for det offentlige nett.

fri

kg,stk

Lenke til kommentar

Jo, det blir toll.

Jeg gjorde samme tabben og trodde jeg skulle spare masse penger. I steden for endte jeg opp med en telefon som ble dyrere enn hva den ville kostet i Norge.

Du betaler ikke toll med en gang du får varen.

Den regningen kommer ca. en uke etter du har fått telefonen.

Vær obs på det.

Lenke til kommentar
Det går hvis du får noen andre til å sende den.

Blir ikke toll da.

F.Eks venner eller familie.

Hvis de ikke skriver hva som er inni og sier det er en gave så går det fint :thumbup:

ja det var akkurat det jeg mente, be venner eller familie sende. så slipper man tollen.

Lenke til kommentar

Bare for å gi en liten oppklaring. Det blir ikke toll, det blir moms. Toll er et ekstragebyr som legges på for å beskytte norske produsenter. Gjerne på matvarer og slikt.

Moms er en avgift på 25% som legges på alle varer som selges eller privatimporteres til norge. Denne er det som kommer i tillegg når man kjøper mobil fra danmark. Pluss et tollgebyr på 70-120,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...