xadox Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kikket litt på danske mobilsider og kom over denne linken http://www.aircom.dk/webshop/vis.asp?idnr=5610 En del billigere enn her i landet... Men toll kommer nok i tillegg Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nei toll tror jeg ikke det blir, men moms og miljøgebyr får du nok. Men du kan få igjen den danske momsen. "Sakset fra www.toll.no" Sendere for radiotelefoni, radiotelegrafi, radiokringkasting eller fjernsyn, også sammenbygd med mottakere eller apparater for opptak eller gjengivelse av lyd; fjernsynskameraer; videokameraer for stillbilder og andre videokameraopptakere; digitale kameraer. . - sendere sammenbygd med mottakere: .2001 - - mobiltelefoner for det offentlige nett. fri kg,stk Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jo, det blir toll. Jeg gjorde samme tabben og trodde jeg skulle spare masse penger. I steden for endte jeg opp med en telefon som ble dyrere enn hva den ville kostet i Norge. Du betaler ikke toll med en gang du får varen. Den regningen kommer ca. en uke etter du har fått telefonen. Vær obs på det. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 har du venner eller familie i danmark? jeg ber vennene mine i dk sende over for meg. skriver at det er gave, bursdagsgave så går den fint igjennom tollen. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gjør nok ikke det dessverre. Toll blir det uansett, med mindre du reiser til Danmark og tar den over grensen selv. Da er sjansen for å bli stoppet veldig liten. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jaså? sier du det? men da har jeg hatt flaks tre ganger. jeg har mottatt pakken som er halv åpen med sånne klistermerke "ikke toll..." husker ikke hva det står på dem. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det går hvis du får noen andre til å sende den. Blir ikke toll da. F.Eks venner eller familie. Hvis de ikke skriver hva som er inni og sier det er en gave så går det fint Lenke til kommentar
THacker Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dette gjelder naturligvis også fra sverige? Hvor mye er miljøavgiften på? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det går hvis du får noen andre til å sende den.Blir ikke toll da. F.Eks venner eller familie. Hvis de ikke skriver hva som er inni og sier det er en gave så går det fint ja det var akkurat det jeg mente, be venner eller familie sende. så slipper man tollen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bare for å gi en liten oppklaring. Det blir ikke toll, det blir moms. Toll er et ekstragebyr som legges på for å beskytte norske produsenter. Gjerne på matvarer og slikt. Moms er en avgift på 25% som legges på alle varer som selges eller privatimporteres til norge. Denne er det som kommer i tillegg når man kjøper mobil fra danmark. Pluss et tollgebyr på 70-120,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå