klikko Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 er denne blokka det er snakk om : blokk har et club3d gf6800nu 128 mb.. microplex sa at blokka sannsynligvis ikke ville passe og anbefalte meg heller dangerden blokka... jeg synes den er ALTFOR dyr... den ac blokken er dyr nok i utgangspunktet men til saken... hva tror dere om dette? synes alle 6800 kortene virker rimelig like sånn hvordan de er bygd... synes det ville være veldig merkelig om den ikke ville passe? har søkt masse rundt på nettet og prøvd å finne ut men ingen tråder noen steder... noen som har noen formeninger? håper på svar Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Altså, det passer til Asus sitt 6800 Gamer Edition, men jeg tror du er avhengig av å ha en plate med fire festehull bak bare... Det er det i alle fall på Gamer Edition kortet, men f.eks ikke på MSI sitt 6800GT kort. Så du må finne en løsning på akkurat dette. Som sagt, trenger kun en tynn plate å skruv 4 skruer fast i, såfremt dette er på kortet, TROR jeg! Eller så må du bruke de plastskruene som følger med... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) tror jeg forstår hva du mener... er det sånn som en plate som denne : asus gamer edition er dette kortet du har? for på mitt kort så har jeg også en sånn plate som det som er avbildet..helt identisk faktisk... er greia at det ikke følger men en sånn festeplate med blokka? skruehullene og alt ser helt likt ut som på mitt kort... så du sier at det da kanskje burde gå? har du blokka forresten? Endret 12. januar 2005 av klikko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå