knokle_85 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 PLEASEEEEEEEE DÅ!!!! noen andre som er møkka lei av denne setningen? Det er ivertfall jeg!!! Til alle dere som bruker den: kan dere ikke bare redigere innlegget?! Vi andre gir no en god F!! i om dere trykket på feil bostakv på tastaturet Edit: skriveleif (prøv å gjette hvor) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hvorfor gidder du å tenke på dette?? Hvorfor gidder du å lage en ny tråd om dette? Er dette en feil hw.no gjør?...NEI! Så da er dette en feilpost... EDit: Skriveleif Endret 12. januar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 PLEASEEEEEEEE DÅ!!!! noen andre som er møkka lei av denne setningen? Det er ivertfall jeg!!! Til alle dere som bruker den: kan dere ikke bare redigere innlegget?! Vi andre gir no en god F!! i om dere trykket på feil bostakv på tastaturet Edit: skriveleif (prøv å gjette hvor) ååååå, det er så fryktelig synd på deg som må lese det hele tiden..... Jeg skjønner godt at du vil slenge ut en tilbakemelding til hardware.no om at du er så lei av det FFS, hvis du skal whine over at folk skriver edit:skriveleif, så får du henge på et annet forum, da... Værre er det ikke... Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Buhuu. Stakkars deg, men det er vel ikke hardware sin feil Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er utrolig hva noen gidder å bry seg med Egentlig burde jeg ikke svare på tråden engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ubrukelig tråd av ingen interesse. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg