Gå til innhold

Irriterende problem med G556!

krisroen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har helt siden jeg fikk maskinen for en måned siden hatt et utrolig irriterende problem med maskinen. Hver gang jeg har ladet den opp og tar ut strømadapteren begynner skjermen med kjappe blink med varierende mellomrom. Utrolig irriterende! Det jeg legger merke til er at ved hvert blink skifter ikonet på statuslinjen til batteri fra strømadapter og omvendt! Bare når jeg har skrevet dette innlegget har skjermen blinket rundt 50 ganger! har også merket at når jeg kobler til strømadapteren er det ofte den ikke begynner å lade, og bare viser at maskinen går på batterier. Er det noe jeg kan gjøre før jeg kontakter Multicom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har helt siden jeg fikk maskinen for en måned siden hatt et utrolig irriterende problem med maskinen. Hver gang jeg har ladet den opp og tar ut strømadapteren begynner skjermen med kjappe blink med varierende mellomrom. Utrolig irriterende! Det jeg legger merke til er at ved hvert blink skifter ikonet på statuslinjen til batteri fra strømadapter og omvendt! Bare når jeg har skrevet dette innlegget har skjermen blinket rundt 50 ganger! har også merket at når jeg kobler til strømadapteren er det ofte den ikke begynner å lade, og bare viser at maskinen går på batterier. Er det noe jeg kan gjøre før jeg kontakter Multicom?

Jeg hadde også blinkende skjerm da jeg hadde installert feil skjermdriver...

Det med at batteriet ikke tar til seg lading kan være at du først må koble ledningen til maskinen for så å koble til stikkontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...