mrpowers Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Dette emnet er sikkert kommet opp før, men håper noen kan hjelpe meg. Jeg har kjøpt PC-MODS Rheo Bus og 3 Papst 80mm vifter. Men ledningene er for korte imellom viftene og viftestyringen. Hva gjør jeg da? Og på viftestyringa står det ledning "black og red". Mens på vifta har jeg en blå, rød og hvit. Vet noen hvilke av disse som tilsvarer "black og red" ? Håper noen kan hjelpe så ikke datan min koker over snart. MrPowers Lenke til kommentar
dnort Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Du kan kjøpe forlengelsekabel, det får du kjøpt bl.a. på Microplex. Eller du kan rett og slett kappe av ledningen og skjøyte den med en lengre ledning. "Black and red" skal tilsvare hvit og rød. Den blå kabelen er for å vise viftehastigheten når viften er koblet til hovedkortet. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-12 12:58 ] Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 heisann! bruk søk i forumet. rød er alltid +! klipp og lodd (tvinn&teip..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå