Gå til innhold

Nå er det bestilt Point of view GT6600 Pci-e

Knopfix

Anbefalte innlegg

Nå er det bestilt Point of view GT6600 Pci-e. :D

Vanskelige å finne tester om akkurat det kortet.

Noen som har noe positivt/negativt om det kortet.

Håper ikke vifta støyer mye,og sukk Hitman fikke jeg sammen med et Point of view Gforce2 for et par år siden så nå har jeg to Hitman :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ytelsen er ca lik alle andre. Det har litt svakere båndbredde enn XFX og gainward men ellers likt som alle andre. Støyen kan jeg ikke uttale meg om men ytelsen er bra!

Mener du GF6600 (Som i GeForce 6600) eller 6600GT? :p

Mener GT som topic starter også gjør!

Ehem.. var nok litt feil quoting det der. Skulle spørre trådstarter og ikke deg ;)

Lenke til kommentar
Ytelsen er ca lik alle andre. Det har litt svakere båndbredde enn XFX og gainward men ellers likt som alle andre. Støyen kan jeg ikke uttale meg om men ytelsen er bra!

Mener du GF6600 (Som i GeForce 6600) eller 6600GT? :p

Mener GT som topic starter også gjør!

Ehem.. var nok litt feil quoting det der. Skulle spørre trådstarter og ikke deg ;)

Åja, ok. Hehe. Men han skriver jo GT6600. Går jo utifra at det er 6600GT han mener.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Point of view TI4200XP før,da den ble tatt inn til test viste den seg å vær veldig overklokkingvennelig,så mye at de som utførte testen ikke trodde på det før de så det:Test

Det kortet tok kvelden anatgeligvis fordi jeg mistet en skrue på det mens PCn var avslått :cry:

Det hadde vært kult om Gforce 6600 GT får like mye skryt,har ikke finnet noen tester ennå :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...