Gå til innhold

Kan jeg lage en post bare for å provosere?


PIIIpower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Det er minst like harry å råne opp PC'n sin med 200 blå/røde LED's, vinduer, flest mulig vifter, selvlysende lakk, lysende musehjul. Så står den der og blinker som et juletre. Akkurat som en skikkelig oppråna bil med rødt lys i fronruta og sota vinduer bak.

 

Kult det da.. :woot:

Når man snekker om harry.. stikk innom casemodsiden. Fikk noen til og legge ut bilder av moden min. Så de kommer vel snart der..

 

Den er harry.. 8)

Lenke til kommentar
Det er minst like harry å råne opp PC'n sin med 200 blå/røde LED's, vinduer, flest mulig vifter, selvlysende lakk, lysende musehjul. Så står den der og blinker som et juletre. Akkurat som en skikkelig oppråna bil med rødt lys i fronruta og sota vinduer bak.

:yes: Og så klager de på at systemet er for varmt med alt det dill dallet som ikke har noe i en pc å gjøre :rofl:

Lenke til kommentar
Det er minst like harry å råne opp PC'n sin med 200 blå/røde LED's, vinduer, flest mulig vifter, selvlysende lakk, lysende musehjul. Så står den der og blinker som et juletre. Akkurat som en skikkelig oppråna bil med rødt lys i fronruta og sota vinduer bak.

Du glømte kald katode. det er viktig å ha under bilen og nos er også viktig på norske veien for du trenger det når du skal presse bila opp i 90 kmt

Lenke til kommentar

Vel i mi bygd var det ingen av fjortisjentene som faktisk ble utpult, de bare satt på og ble kjørt rundtomkring mens de satt og fnisa i baksetet og ble kvalm av dunkinga til sub'en i ryggen. Så slapp de dem av.

Huset vårt var midt i bygda langs den eneste store ferdselsåren. Så man kunne sitte i stuevinduet og se samme bilen passere 10-12 ganger på en lørdagskveld, innimellom med nye fjortiser i baksetet. En runde rundt hele Grovfjord tok ca. 4-5 minutter.

 

Jeg fant min store interesse for relativt ekstrem metal akkurat i fjortistida, og klarte ikke å sitte inni en bil med gigasub som dundra ut techno hele kvelden. Så noen råner ble jeg aldri :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...