Gå til innhold

Kan jeg lage en post bare for å provosere?


PIIIpower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe nei bare en 20- 30K :smile:

 

Dessuten har jeg batal skatt siden jeg var 13 eller i 11 år om du vil så jeg vil ha litt tilbake... elles kan jeg jo gå på arb.led.trygd :smile: men det er bare snylting og det liker jeg ikke. Gidder ikke å være hjemme hele dagen heller.... blir bare piska til å gjøre ditt og datt av kjerringa....:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


PIIIpower skrev (2002-06-25 10:45):

usj, skal til poilitiet på mandag. skal "fortelle min versjon" av ett eller annet.... er guffent når en ikke veit hva det dreier seg om engang....(nesten..)


 

"Når politiet går til angrep bør du væra over alle hauga, / men jeg har noen gode tips hvis du alikevel skulle bli taua. / Det er fire opplysninger du har plikt til å si dem, / verken mere eller mindre børdu gi dem. / 1: Hvor er det du bor 2: Hva er ditt yrke 3: Hva er det du heter / 4: Hva er fødselsnummeret ditt? Resten finner de nok hvis de leter. / Ikke si hvor du jobber, ikke si navnet på foreldre, / si telefonnummer hjem hvis du er under 18, ikke eldre. / Du har rett til å nekte avhør, og det synes jeg du bør gjøre. / Det kommer sjeldent noe godt ut av å la seg forhøre. / Hvis du ikke er sikta bør du ikke gi fingeravtrykk eller bilde. / Ta betenkningstid på forelegg, så du kan finne ut om du vil det. / Politivold bør du anmelde for å få det på statistikken, / men det beste du kan gjøre er å tuppe hardt i pikken. / Hvis du blir taua har du krav på navn eller arbeidsnummer, / og som sagt du bør anmelde om sparket ditt bommer."

 

- Gatas Parlament

Lenke til kommentar

drit bra:)

 

hehe neida, idag fikk jeg vite hva det handla om... ikke noe big deal. blir hennlagt og det beste er at jeg får 3 timer betalt for å møte opp hos snuten :smile:

 

Kjetil:

Det var en fleip, men nå markedet er så stramt som nå er kompetanse ganske så lurt. Og siden jeg lester til MCSE (hele tiden :smile:

Lenke til kommentar

Hei PIIIpower!

No har eg også betalt skatt i like mange år.

Har også alltid betalt 1-3månedslønner i rest skatt.

Det eg ikkje liker er personer som stikker begge henda sine ned i "felles kassa".

(Meiner ikkje deg.Men,veit om tilfeller).

Er irriterande da ein veit at pengane kunne gått til folk som virkelig kunne trengt pengane.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...