-=Petter=- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei Jeg kjører opera som min nettleser, men jeg får den ikke til å kjøre WMP, jeg har lagt inn de filene jeg trenger i plugins men alikevel fungerer det ikke, jeg har også lastet ned og innstalert WMP10 men fortsatt ikke... Noen som har vært borti dette Mvh Petter Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei. Last ned Windows Media Player Plug-in for Netscape Navigator -Kisp Lenke til kommentar
akh Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Se på innstillinger, programmer og filbaner, legg til en ny protokoll. Skriv inn mms, og velg default program. Hvis ikke det funker, og plugin heller ikke funker, kan det være en god ide å gi oss en link for å se om det er noe feil med siden. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Får det fremdeles ikke til å virke, har lastet ned og alt slik... dette er i hvertfall den lydfilen jeg prøver å høre på http://www.humor911.no/art.aspx?artID=1074 petter Lenke til kommentar
akh Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Virket her. (ble åpnet med en quicktime-plugin) Gå inn på verktøy, innstillinger, filtyper. Fjern merket på "skjul filtyper åpnet med opera", søk etter mp3 og rediger dem til å åpnes med det programmet du vil. (ikke sikker på hvilken av mp3-typene det var) Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 da har jeg gjort det også, men det fungerer fremdeles ikke... så nå tror jeg snart så jeg legger opp opera for å si det slik.... men prøver litt til... nå har jeg satt opera til og åpne de filen jeg bruker mest på nett av lydfiler etc til å åpne seg i wmp men den vil det fremdeles ikke... kommer fortsatt opp at jeg må laste ned plugin, noe jeg også har gjort, men neida det hjelper ikke det heller håper på enda flere forslag, for opera fungerer meget bra ellers Lenke til kommentar
akh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det var en mp3 fil så vidt jeg husker. Sjekk at alle mp3-filer er satt opp til å åpnes med wmp. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 etter hva jeg kan se så har jeg gjort det, også på andre filer som kan leses av wmp. Legger med et bilde slik at dere kan se, om jeg gjør det riktig MVh Petter Lenke til kommentar
akh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hmm, så riktig ut det. Kikket litt på sourcen på siden, og ser at hvis den oppdager IE så sender den via activeX. Hva id'er du opera som? (F12) Jeg setter det alltid til opera. Hm, ser ut som at de bruker video/x-msvideo. Sjekk hva innstillingene dine er der. Endret 17. januar 2005 av akh Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 nå forstår jeg ikke helt hva du mener... kan du forklare deg litt nærmere? på forhånd takk Lenke til kommentar
akh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hvilken del av posten min skjønte du ikke? Siste del (video/x-msvideo osv) er filtypen. Første del er hvordan du identifiserer opera. (kan velge det ved å trykke F12) Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 kjønte hva du mente nå... så nå har jeg satt den til å bli identifisert som opera jeg har også satt den til å åpne slike fil i wmp, men det hjelper ikke... kjønner ikke detter jeg Lenke til kommentar
akh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke jeg heller, for det funker fint for meg. Restartet du opera etter at du forandret innstillingene? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 jupp, det gjør jeg vær gang jeg gjør en forandring... men kom til å tenke på en ting, kan det ha noe å si at jeg har en slik trial version? eller hva dem kaller det, det er i hvertfall reklame på denne greia.. Lenke til kommentar
akh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei, det har ingenting å si. Det er samme programmet, bare at du har reklamen når du ikke har kjøpt den. Mitt tips: post på operaforumet om dette. Sikkert flere der som kan hjelpe deg. http://my.opera.com/forums/ Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 oki thanks,, skal jeg prøve på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå