Gå til innhold

Hvordan få WMP til å funke i Opra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se på innstillinger, programmer og filbaner, legg til en ny protokoll. Skriv inn mms, og velg default program.

Hvis ikke det funker, og plugin heller ikke funker, kan det være en god ide å gi oss en link for å se om det er noe feil med siden. :)

Lenke til kommentar

Virket her. (ble åpnet med en quicktime-plugin)

Gå inn på verktøy, innstillinger, filtyper. Fjern merket på "skjul filtyper åpnet med opera", søk etter mp3 og rediger dem til å åpnes med det programmet du vil. (ikke sikker på hvilken av mp3-typene det var)

Lenke til kommentar

da har jeg gjort det også, men det fungerer fremdeles ikke... så nå tror jeg snart så jeg legger opp opera for å si det slik.... men prøver litt til...

nå har jeg satt opera til og åpne de filen jeg bruker mest på nett av lydfiler etc til å åpne seg i wmp men den vil det fremdeles ikke... kommer fortsatt opp at jeg må laste ned plugin, noe jeg også har gjort, men neida det hjelper ikke det heller

håper på enda flere forslag, for opera fungerer meget bra ellers

Lenke til kommentar

Hmm, så riktig ut det. Kikket litt på sourcen på siden, og ser at hvis den oppdager IE så sender den via activeX. Hva id'er du opera som? (F12) Jeg setter det alltid til opera.

Hm, ser ut som at de bruker video/x-msvideo. Sjekk hva innstillingene dine er der.

Endret av akh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...