Ni kon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 søker desperat etter denne filmen http://www.nfi.no/nyenorske/_nyheter/vis.html?id=548 Har kontaktet skolen filmskaperen gikk på i Lillehammer uten suksess. Hadde vel egentlig ikke ventet meg å få hjelp av så lite behjelpelige mennesker som jeg møtte her.... Har søkt høyt og lavt, lengre en langt osv. Siste desperate søk her. Har noen en ide hvor jeg kan finne denne filmen? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Fantastisk artig film. Du får den med på samlingen av kortfilmer fra Norge i 2003. Den fåes kjøpt på Cinemateket i Oslo eller til salgs på NFI igjennom nettet. Direkte link her. S, Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Du er en engel Svankmajer!! Tusen Tusen Tusen Hjertlig takk. Dundrer nedom der i dag Edit: Gjett hvem som holdt lukket i dag. Da drar jeg i morra Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 You're welcome. Ja. S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg håper jeg får lov til å nevne at Svankmajer har anmeldt flesteparten av filmene i den DVD-utgivelsen her. Det soppet etter hvert dog. Jeg fikk lånt den dobbeldisksaken på biblioteket. Kjempemye bra greier. Regjeringen Martin var blant annet veldig stilfull og original, ja. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Sitter å koser med eksemplaret nå. Ser ut som det er mye bra på den. Klokka 2000 har jeg filmkveld med gutta. Satser på at dette blir suksess. Nok engang takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå