Knopfix Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har noen varer som jeg bestilte for ca en uke siden hos Netshop. De er ikke sendt ennå pga av at alt ikke er inne på lager. Kom på at jeg skulle bestille noe mer,vil det jeg bestiller i dag da automatsik legge seg sammen med mine andre varer jeg venter på. Har ikke trykket fullfør ennå fordi jeg er i tvil på om det vil bli sendt som to pakker ennå.Sikkert bare å sende inn en E-mail men......... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Eller bare prøve å legge de til? Er vel kjappeste måten? Om ikke kan du jo bare fjerne ordren etterpå.... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det vil bli sendt som to separate pakker pga ordresystemet de bruker. Om det går, kan du slette den forrige ordren og lage en ny. Hvis ikke, sender du bare en e-mail med varenummeret på tingene du vil tilføye, og ordrenummeret på den bestillingen du har inne fra før. Har gjort dette selv, og fikk svar fra Netshop etter 5 minutter kl. 23.30 på kvelden Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du kan vel avbestille ordren, for så å bestille på nytt med det nye. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hvis jeg avbestiller så må jeg kjøpe Kingstone til full pris,kjøpte de på ukens tilbud. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Sender de en mail,sist jeg gjorde det så la de en vare til men jeg tenkte jeg skulle spare de for peset Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 men ved å slette en ordre og legge inn en ny kan du miste reservasjoner på varer - og dermed måtte vente litt lengre enn planlagt. ..og ja, pris endring er og en faktor - gjorde en brøler kos komplett, men sende de en mail og forklarte, og de opretta en ny ordre med superweekend pris på kabinettet mitt og de ekstra varene - koseligt med andre ord, send de en mail og be de legge til varene Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Takk for tipsene. Bare de får inn Winchester 3500 så får jeg varene snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå