Gå til innhold

Apple iPod Shuffle


Anbefalte innlegg

Så da har den endelig kommet etter måneder med spekulasjoner og falske tegninger: iPod Shuffle

 

Men hva synes dere om resultatet ? Her er mitt førsteinntrykk:

 

Positivt:

- Ser kul ut

- Veldig billig

 

Negativt:

- For lang (83 x 24,8 x 8 mm) ?

- Ingen skjerm

- Spiller kun sanger i tilfeldig rekkefølge

- Kort batterilevetid (12 timer)

- Lang ladetid (4 timer)

 

Hilsen Jarle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror den kommer til å bli en stooor suksess. Endelig kan resten av gjengen som ikke er interessert i å betale dyre dommer for å være en av gjengen, får sin hevn med en billig konsumentsak. Hadde ikke jeg hatt iPod, hadde jeg kjøpt meg en slik. Image is everything - og det er det som kommer til å gjøre at den selger.

Lenke til kommentar
Image is everything - og det er det som kommer til å gjøre at den selger.

Hva er det som gjør at Norge skiller seg fra andre land når det gjelder dette med image ? I Norge er det en tendens til at man kjøper det "alle andre har", noe som gjør at det blir et veldig "smalt" marked (les: Apple og Creative). Vi har fulgt endel med på det svenske og engelske markedet og der er det motsatt. Riktignok selger både iPod- og Zen-produktene som "hakka møkk" der også, men de har et mye "bredere" marked og har en hel flora av forskjellige merker som ikke engang er representert i Norge. Men det kommer kanskje her også for vi ligger jo et stykke bak når det gjelder omsetning av mp3-spillere (selv om man tar i betraktning at det er stor forskjell i antall mennesker) ?

 

Hilsen Jarle

Endret av bluero.no
Lenke til kommentar

Hmm. at den blir en flopp er lite sannsynlig. Tror den blir en suksess fordi det er en ipod. Alle i norge tenker oooh IPOD det er den "eneste" mp3 spillern i verden.. Ingenting slår den.. personlig synes jeg den ser ut som en tempraturmåler (sånn som du stapper i rompa):p. Den har ikke skjerm og har en jevelig dårlig levetid på 12 timer. Og når du først skal lade den tar det "bare" 4 timer. Sier bare, styr unna å velg en anna mp3spiller. Som kan skryte med bedre levetid, skjerm. Spessielt batterikapasitet, som for meg er jævelig viktig. Litt kjiipt spørr du meg når du er på ferie så svikter mp3spillern etter bare 12 timer. Kanskje du må betale litt mer, men det hadde jeg gjort. Det er heller ikke så jævli kult når alle i klassa har lik mp3spiller. Men tror den kommer til å selge, men jeg kommer ALDRI til å kjøpe den!!!

Lenke til kommentar

Tror den kommer til å bli veldig pop jeg! Hadde jeg ikke hatt en mini allerede hadde jeg kjøpt. Hva skal man med display uansett? Skal man bytte sang så skipper jeg alltid bare en frem uansett. Bruker man iTunes er denne genial, gjør man ikke det er den meningsløs..

Lenke til kommentar

- Spiller kun sanger i tilfeldig rekkefølge

. Du kan spille sangene i den rekkefølgen de ble overført, men hvis du har sans for tilfeldighetenes spill, skifter du til avspilling i tilfeldig rekkefølge og får iPod shuffle til å mikse musikken for deg.

 

utraget er fra apple sin hjemmeside

 

der tok du feil !!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

synes det er en utrolig god ide fra appel sin side

til alle de som ikke er intresert i en mp3 som gjør alt anet enn å spille musikk nesten

hadde den bare ikke kostet så mye hadde jeg nok kjøpt meg en da den gjør alt som en mp3 skal gjøre synes jeg (spille musikk i shuffle)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...