Marvil Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Lurer på om, og evt hvordan, man tar backup av mailer i Mozilla Thunderbird..? Disken min ser ut til å ta kvelden rimelig snart, så må ta backup.. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kopier C:\Documents and Settings\Brukernavn\Application Data\Thunderbird\Profiles og legg den tilbake når det passer, eventuellt start profile manager når du legger inn på nytt, og pek til den mappa der du la profilen din. Mvh Meg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Kopier C:\Documents and Settings\Brukernavn\Application Data\Thunderbird\Profiles og legg den tilbake når det passer, eventuellt start profile manager når du legger inn på nytt, og pek til den mappa der du la profilen din. Mvh Meg. stemmer dersom man ikke har valgt en annen mappe for mail for div kontoer under account settings http://kb.mozillazine.org/index.phtml?titl...p_and_Restoring ot: anbefaller charamel theme forresten, endelig funnet et theme some er kos ellers venter jeg på å få en vertikal view ala office 2003 Endret 12. januar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå