Infinity Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vurderer å kjøpe nokia 6630 og videreføre tele2 abb. mitt. Er det en god ide?? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ja, det til de grader en god idé - Nokia 6630 er bare helt rå! Men ulempen med Tele2 er at du ikke vil dra nytte av 3G-funksjonen som foreløpig bare er forbeholdt Telenor-abonnement. Lenke til kommentar
Infinity Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Jeg mener jeg leste et sted at 6630 fungerte bare skikkelig med telenor abb. Hvis du har abb. hos en annen operatør som bruker telenor sitt nett, så slår den seg automatisk over på 3g nettet der det er forhold og da virker ikke gsm-delen av telefonen....?? Noen som vet om dette stemmer?? Endret 11. januar 2005 av Infinity Lenke til kommentar
Infinity Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ingen som vet noe?? Lenke til kommentar
Infinity Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg mener jeg leste et sted at 6630 fungerte bare skikkelig med telenor abb. Hvis du har abb. hos en annen operatør som bruker telenor sitt nett, så slår den seg automatisk over på 3g nettet der det er forhold og da virker ikke gsm-delen av telefonen....??Noen som vet om dette stemmer?? Ingen som har vært borti problemet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå