SilverWolf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei Skal du velge Sennheiser så synes jeg at PX-100 er et meget bra valg som oppfyller de fleste av dine ønsker og disse koster jo bare 350. Jeg har også testet PX-200 men jeg syntes det føltes ut som å putte hodet i en kasse så de likte jeg ikke. Jeg har også Koss PortaPro men de synes jeg "farger" lydbildet litt for mye, jeg synes det er best med nøytrale hodetelefoner, eventuell bass boost synes jeg er en oppgave for spilleren. Regards SilverWolf Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Prisen er lav og lyden er god ? Feil og feil. . Vis meg det du mener er så mye bedre da i forhold til pris/lyd da. PX100. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Prisen er lav og lyden er god ? Feil og feil. . Vis meg det du mener er så mye bedre da i forhold til pris/lyd da. PX100. PX100 er fine greier ja! Skal kjøpe den så fort jeg får penger... Lenke til kommentar
lasus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...0.6.25.7.11.0.3 Desse her ser greie ut, dem er ikkje såStore som alla andre her viser!!!! Helsing meg Lenke til kommentar
bluero.no Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Skal du velge Sennheiser så synes jeg at PX-100 er et meget bra valg som oppfyller de fleste av dine ønsker og disse koster jo bare 350. Jeg har også testet PX-200 men jeg syntes det føltes ut som å putte hodet i en kasse så de likte jeg ikke. Hei SilverWolf. Kan du si noe mer om erfaringen din med PX100 og PX200 ? Det skal jo ikke være så stor forskjell mellom disse bortsett fra at PX100 er åpen og PX200 er lukket. Hvis det skal være noen kvalitetsforskjell mellom de så sitter det et bedre element i PX200 enn i PX100. Hilsen Jarle Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Kjøp Px100, noen sier at dem har bitte-litt bedere lyd en portapro Jeg har PX100 selv og er strålende fornøyd. Lyden er fantastisk bra, jeg har kunn sportapro og koss kcs 55 å sammenligne med men px100 er litt bedere en begge. ikke akurat noen stor forskjell men spesielt bassen på PX er bedere Bassen skal vist være høyere på sortapro og portapro, men synes den er mye bedere på Sennheiser PX100. Kvalitet og utsene på PX100 er 10-gang bedere en på koss Sjekk ut denne testen, px scorer full pott: PX100 Veldig bra testside, har testet nesten alle hodetelefonene. Hei SilverWolf. Kan du si noe mer om erfaringen din med PX100 og PX200 ? Det skal jo ikke være så stor forskjell mellom disse bortsett fra at PX100 er åpen og PX200 er lukket. Hvis det skal være noen kvalitetsforskjell mellom de så sitter det et bedre element i PX200 enn i PX100. Hilsen Jarle Lyden er vist litt bedere på px100 en på px200, da den mangler litt bass. Lukkede hodetelefoner har ikke fult så bra lyd som åpne i samme prisklasse(etter hva jeg har hørt) Endret 20. januar 2005 av Thom Merlin Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Zen'en har meget sugne hodetelefoner!! har Zen Touch og Ipod Mini (solgte Zennen til bror ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå