Gå til innhold

Nye Hodetelefoner til Creative Zen Touch

Anbefalte innlegg

Hei...

Har planer om investere i en Zen Touch og trenger derfor nye øretelefoner. (Regner med at de som er med spilleren bare er "helt greie", uten det extra kicket)

Kravene jeg har til headsettet/øreproppene er følgende:

- Portable, lette og legge sammen.

- God lyd, bass er viktig, men hele lydbildet må være godt.

- Designen burde helst være stilig.

- De må tåle å "være på farten"

- Lette å drive slik at de ikke suger så mye strøm fra spilleren og kan spille høyt.

Har sett på Koss Porta Pro siden folk snakker så varmt om den, men finnes det andre alternativer? Btw så trenger det ikke være bare hodetelefoner, gode ørepropper er like bra, kansje bedre, siden disse tar null plass.

Håper noen kan gi meg noen råd....

EDIT: prisklasse ikke over 500kr... men helst rundt 3-400kr

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For store... Ser ikke helt bra ut med de der på hodet på morgen-bussen til skolen.

De må være små... portable og behagelige samtidig som dem ser stilige ut...

Sennheiser PX 200 har rette utseende.... Det samme gjelder KOSS "The Plug" men som nevnt tidligere har noen problemer med passformen...

Noen som har noen tester eller omtaler av disse? eller andre som er gode?

Lenke til kommentar
For store... Ser ikke helt bra ut med de der på hodet på morgen-bussen til skolen.

Jo det gjør de. Syntes også de så veldig store ut på bildene men de er langt mindre enn de ser ut som på det bildet.

fikset link

Hmm... tror en kompis har et par sånner... skal sjekke ut om det er noe jeg liker...

Men jeg tror fremdeles at noe litt mindre hadde vært bedre...

Lenke til kommentar

Litt offtopic mene... Mener å ha sett et program til I-Pod som stillte lyden på Mp3file slik at den ble lik på alle og høyere enn det som var normalt slik at det ble mer trøkk i sakene... Finnes det noe slik til Zen Touch også? eller til Mp3 samlingen min generelt....?

Slik at man bare merker en mappe så justerer den volumet på alle filene i mappen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...