superreven Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Jeg har kjøpt ny Nokia 6230 i dag, nå lurer jeg på hvordan jeg overfører de gamle telefonnumrene fra min SE T610? Jeg har bluetooth på pcen, men jeg får feil nå jeg prøver å sende nummerene til den. Jeg bruker bare en programvare som fulgte med Bluetooth USBen. Det går fint å overføre bilder,lyder o.l. med denne. Jeg prøvde også å sette en kompis sitt simkort i den gamle T610en og så ta "Send tlf list" via bluetooth mellom mobilene... men fikk beskjed om at "Overføring mislyktes". Noen som vet råd? Lurer også på ett par-tre andre ting ang. Nokia 6230: 1. Hvordan ser jeg hvilken FW jeg har? Hvor/hvordan oppgraderer jeg ev.? 2. Finnes det noe bra programvare til den dere vil anbefale? Messenger eller noe slikt? 3. Har hørt mye forskjellig ang. minnekort til 6230... Er det noen fabrikanter eller størrelser jeg bør styre unna? Tenkte å kjøpe ett MMC TwinMos 512MB... Endret 11. januar 2005 av superreven Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 For å overføre numrene dine kan du jo bare kopiere numrene fra T610 til simkort, flytte simkortet over i N6230 og kopiere tilbake fra simkortet over på N6230. 1. For å se etter hvilken FW du har skriver du *#0000# i "standby modus"(ute av alle menyer). For å oppgradere må du nok sende den til et "Nokia-veksted". 2. Dårlig med programmer å få til s40, hvis man skal bruke mye programmer bør man har s60 mobil med symbian. 3. MMC TwinMOS 512MB funker helt fint i Nokia 6230! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takk for godt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå