-=Petter=- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei Jeg driver å skal ta sikkerhetkopier av alle mine DVD`er, det jeg lurer på er: 1: Hva slags program bør jeg bruke, kan gjerne kunne gjøre om til DivX og de formatene også, og gjerne kunne gjøre om til bake igjen også... Og gjerne kunne rippe med alle menyer og alt. 2: Mange som sier at det er kopi sperre på dem, hva gjør man da. Etter hva jeg vet så er det jo lovelig og ha kopi av filmer man selv eier... Er det noe annet dere vil si meg er det bare og hoie ut Mvh Petter Lenke til kommentar
larsli Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 www.videohelp.com Å konvertere en DVD til DivX/XviD kan ta veldig lang tid! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Denne posten er postet før av meg selv Du burde kanskje søke før du spør, Men jeg skal ikke bli sur så her får du en link. Her Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gjør det så enkelt at du kopierer dvd'ene på plater.. bruk Alcohol 120% og kopien vil bli akkuratt som original med menyer og alt, den overgår også alle kopisperrer Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvis du vil ha filmene i divx/xvid, så kan du bruke DVD Decrypter for å rippe dem til PC'en for så å konvertere dem med Auto Gordian Knot (Auto GK). Gjør dette selv, og alltid med svært godt resultat. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 For å lage backup bruker jeg CloneDVD. Veldig enkelt og greit program. Her kan du velge hva du vil ha med av menyer, tekster, dubbing osv. Programmet komprimerer automatisk til å passe på en standard dvdr. Det brenner også platene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå