Gå til innhold

Bra skjermkort?burde jeg kjøpe det?

rattleneak

Anbefalte innlegg

hei

jeg har nå vudert å kjøpe

PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, ATI X800PRO, Backbag Limited Ed, Hi

ville gjerne ha noen erfaringer fra andre om hva de synes om dette kjøpet.

Gjerne henvise til tester av kortet og muligheter til å flashe kortet.

takker for alle innspill

Mvh rattleneak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kortet VIVO? (Video Inn og Ut)

Hvis det har VIVO så kan det flashes, men merk deg at du mister garaniten på kortet da, det er heller ikke sikkert at du klarer å klokke til XT PE hastigheter, og det er også risiko for at modingen slutter å virke...

Kort uten VIVO kan ikke flashes/moddes med software

Hvis du ser bort fra ryggsekken og du absulutt må ha et ATi kort så er et X800XT kort et mye bedre valg...

Eller du kan spare noen lapper og kjøpe et GeForce 6800GT kort, som som er bedre enn X800pro ut av esken, billigere, og klokker lett opp i 6800 Ultra hastighet. Jeg hadde iallefall tatt GT-kortet og brukt hundrelappene imellom til å kjøpe meg en sikkelig ryggsekk... :!:

Lenke til kommentar
sorry mack, har sett på den samme og det er ikke VIVO (ikke verdt penga)

Aha...

Da er jeg enig at det ikke er verd pengene... Som jeg nevnte koster GeForce 6800GT det samme som dette kortet (Club3D på MPX). Her får du mer for pengene...

Alternativt spar 500 kroner til å kjøp et X800pro VIVO. Hvis du ønsker 16-pipelines og ikke vil ta risikoen med å modde kortet så koster et X800Xt rundt 1000 kroner til...

X800pro non VIVO er selvsagt heller ikke et dårlig kort, men jeg mener at du får mer for pengene for at 6800GT som kostert det samme

Edit: MacManus: Han mente at et kort uten VIVO ikke var verdt det... :cool:

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
Raptor' date='12/01/2005 : 01:16']
sorry mack, har sett på den samme og det er ikke VIVO (ikke verdt penga)

Aha...

Da er jeg enig at det ikke er verd pengene... Som jeg nevnte koster GeForce 6800GT det samme som dette kortet (Club3D på MPX). Her får du mer for pengene...

Alternativt spar 500 kroner til å kjøp et X800pro VIVO. Hvis du ønsker 16-pipelines og ikke vil ta risikoen med å modde kortet så koster et X800Xt rundt 1000 kroner til...

X800pro non VIVO er selvsagt heller ikke et dårlig kort, men jeg mener at du får mer for pengene for at 6800GT som kostert det samme

Edit: MacManus: Han mente at et kort uten VIVO ikke var verdt det... :cool:

AAhhh, I see now, it's all good yes.

Jeg støtter Club3d sitt 6800GT kort. Et godt kort til en "rimelig" penge. Mye for pengene ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...