Gå til innhold

Trenger tips til ny musikk!

Torjus

Anbefalte innlegg

Xploding Plastix er bra saker..

Her er noen anbefalinger:

Elektronica/elektro pop:

- Massive attack

- Asian dub fundation

- Da Phezz

- Erlend øye

- tellé

- Thievery Corporation

- crystal method

- Dubstar

Rock/punk/grunge:

- Nirvana

- Link 80

- Oasis

- muse

noen Gode artister, ramset opp i full hast! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A, Ash, Foo Fighters, Feeder og Lostprophets er gode band innen rock og nu metal.

Annet som kan være interessant er Radiohead (det gamle er rolig rock, det nye er elektronika-aktig), Red Hot Chili Peppers og kanskje Rage Against the Machine (politisk rock med rap-vokal).

Hvis du vil prøve noe nytt er Nine Inch Nails flott, og hvis du vil titte innom metal-verdenen kan du jo prøve Pantera eller noe "mindre sinna" som Dream Theater (progressivt).

Lenke til kommentar
Manowar!!!!!!!
*Venter på at en horde folk som ikke tok seg tid til å tenke gjennom hva som faktisk står i posten anbefaler Iron Maiden og ymse dødsmetall*

The prophecy has come true.

:D

@MacManus:

Manowar - Battle Hymns er bra, men ingen andre av de sangene de har :p

Lenke til kommentar
Manowar!!!!!!!
*Venter på at en horde folk som ikke tok seg tid til å tenke gjennom hva som faktisk står i posten anbefaler Iron Maiden og ymse dødsmetall*

The prophecy has come true.

Vel, med spennet i det han allerede hører på, så vet jeg ikke om jeg er helt enig med deg.

Rammstein, Ugress, Røyksopp, Scorpions (bare litt), White stripes - Jolene (live), dekker et ganske stort spekter med musikk spør du meg. Uten at jeg hører mye på Manowar, så må vel det klare å snike seg inn et sted mellom Rammstein og Scorpions.

Men, ikke misforstå, for er det noe jeg misliker på dette forumet så er det fanboys. VLC f.eks har jeg snart langt opp i halsen... :hrm:

Lenke til kommentar
Vel, med spennet i det han allerede hører på, så vet jeg ikke om jeg er helt enig med deg.

Vel, eg tviler på at vedkommende som har postet det har lest trådstarters inlegg.

Han har bare svart med en gang, uten å tenke liksom. Og både Manowar og Rammstein er jo metal, men de er likevel ganske langt ifra hverandre i metalverden.

Forøvrig så kan du prøve å finne deg litt musikk på: http://www.musicplasma.com :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...