Twinflower Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er på jakt etter en fingeravtrykkscanner jeg skal bruke som bryter i bilen. Helst bør det være en bryter som ligger inne i det man har fingeren på den, og som åpner seg igjen (bryter forbindelsen) når man tar den vekk. Problemet er at jeg ikke aner hvor jeg kan få tak i noe slikt. Ikke vet jeg helt hva jeg skal søke etter heller. Var en kjapp tur innom elfa.se, men de hadde ingenting som liknet (eller så søkte jeg feil). Noen som vet hvor man kan få tak i noe slikt noe? Helst bør bryteren være så liten som mulig, men jeg skal ikke være for kresen. mvh Yngve Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror nok du bør henvende deg til de som driver med adgangskontroll (alarm/lås). Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Audi A8 4,2Q har dette. Kanskje du kan kjøpe delen for seg? Koster sikkert skjorta. http://www.motorweb.no/artikler/tester/aud...%20duppedingser Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 her, men jeg fatter ikke helt åffer du vil ha noe sånt Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 sorry, leste ikke tråden godt nok jeg vet ikke om dette passer på hardware-forumet i det hele tatt men? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 er da hardware.. som til bil som til pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå