Gå til innhold

Hvilken server spiller du på?


Hvilken server?  

146 stemmer

  1. 1. Hvilken server?

    • Engelsk Server #1
      4
    • Engelsk Server #2
      7
    • Engelsk Server #3
      11
    • Engelsk Server #4
      38
    • Engelsk Server #5
      16
    • Engelsk Server #6
      5
    • Engelsk Server #7
      6
    • Engelsk Server #8
      24
    • Engelsk Server #9
      8
    • Engelsk Server #10
      10
    • Engelsk Server #11
      2
    • Engelsk Server "Beta"
      5
    • Engelsk Server "Pvp"
      6
    • Fransk eller Tysk server
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er paladin only, får questen på level 20

Heh, har akkurat brukt et pr timer på å kikke rundt omkring på kart osv for å finne ut hvor alle delquestene og slikt skal løses. Var det et vanskelig mission, generelt sett? Ser ifølge Thottbot at jeg iallefall må over til Kalimdor en gang og kverke elites som har 1% sjangse for å droppe en item.. :S

Lenke til kommentar
Det er paladin only, får questen på level 20

Heh, har akkurat brukt et pr timer på å kikke rundt omkring på kart osv for å finne ut hvor alle delquestene og slikt skal løses. Var det et vanskelig mission, generelt sett? Ser ifølge Thottbot at jeg iallefall må over til Kalimdor en gang og kverke elites som har 1% sjangse for å droppe en item.. :S

Husk at den dropper bare quest items hvis du har questen. Så den 1%'n droprate er misvisende i forhold til hvor ofte den dropper om du har selve questen. Thottbot rapporterer droprates for alle.

Lenke til kommentar
Det er paladin only, får questen på level 20

Heh, har akkurat brukt et pr timer på å kikke rundt omkring på kart osv for å finne ut hvor alle delquestene og slikt skal løses. Var det et vanskelig mission, generelt sett? Ser ifølge Thottbot at jeg iallefall må over til Kalimdor en gang og kverke elites som har 1% sjangse for å droppe en item.. :S

Neida, questen er i og for seg lett.

 

- Whitestone Oak Lumber får du med en gang du går inn i Dead Mines instance

- Jordan's Smithing Hammer er den vanskeligste. Her må du til Silverstream Forest og ta en instance. Denne "må" gjøres i group. Jeg tok den med 3 andre, de var lvl 22, jeg var 24. Problemet var ikke instancen, men å komme seg dit. Du må gå gjennom contested territory, og instancen er i horde territory. Jeg og mine var heldige, de hordene vi møtte på, tok vi ganske lett. Bare IKKE hold deg på veien, så går det bra.

- Jordan's Refined Ore Shipment er den desidert letteste. Ligger bare en kiste i Loch Modan.

- Purified Kor Gem er også ganske lett. Den dropper fra nagaene i en instance.

 

Denne hammeren er bra helt til ca. lvl 30, så det anbefales å skaffe den ;). Med Seal of the Crusader får jeg over 60 dps ifølge Cosmos.

 

Husk: lett å gjøre alt i group.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...