Zafar Iqbal Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har en mappe i windows hvor jeg legger/laster ned nye filer heletiden. Det jeg lurer på er om det går ann å lage en side som snapper opp filnavnet i folderen og viser det på en webside uten at man trenger å gjøre noe. Som et eksempel kan jeg nevne webserveren i IIS. Lager man en ny mappe under wwwroot vil den også dukke opp når man går in på webserveren gjenom IE. noen forslag Lenke til kommentar
sof Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 på IIS tillater du bare Directory Browsing på den aktuelle folderen. Resultatet blir som du ønsker :smile: rediger: Du må opprette folderen som en virtual folder på IIS'en din. [ Denne Melding var redigert av: sof på 2002-06-12 12:21 ] Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Ja det er greit men dette skal ikke brukes på en maskin som har installert IIS? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 så lenge du bruker en virtuell mappe så kan den ligge på hvilken som helst maskin. (en virtuel mappe kan brukes på alle mapper, tilogmed mapper som ikke ligger på maskinen lokalt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå