Stian234567 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg skal du kjøpe ny musematte men hva er da mitt spørsmål, grunnen er at jeg ikke ser stor forskjell på noen musematter, og er usikker. Har sett litt på func, men så er det mange func sån som jeg har sett det da. Men jeg har ikke peiling og trenger hjelp. (er grønn) Er litt usikker på glass matter siden jeg har lest at det bråker mye, og som du hører i orde glass så einer den seg sikkert ikke til lan'ere Lenke til kommentar
CDG Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ta å let litt rundt på forumet, det finnes vel tusen topics om dette. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 En slik matte er også bra,har en slik selv til min razor diamondback.Helt topp. Får den også i mindere utgaver.Regner da med att du har optisk/laser mus. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305346&cks=PRL Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er ein lag tråd om dette Bare bruk 5 min på leite :-) Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 FatPad! Den er gigantisk, men er av filt. Veldig anbefaler denne, tærer ikke noe særlig på skates til musen heller. Lenke til kommentar
CDG Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ellers skal det også sies at selv om noen anbefaler en musmatte er det ikke sikkert du kommer til å like den og hvis man først skal rive i ei musmatte til 200+ kr så burde du prøve den først og gjøre opp din egen mening om den. Selv foretrekker jeg blå no-name matte, ikke at jeg har testet alle andre musmatter... Men jeg skulle nok sikkert greid meg med ei fUnc matte og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå