sutex Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Mangelen av en høyre museknapp ble jeg nesten gal av. assa.. hvis du ikke hadde vett til å koble til en mus med flere knapper så er det ikke mye synd på deg gitt Endret 13. januar 2005 av sutex Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Noen spurte tidligere, er det i denne en 2.5" eller 3.5" disk? Med tanke på størrelsen på boksen så tipper jeg 2,5". Inneholder nok de samme komponentene som en bærbar. Det er en 4200rpm 2.5" disk. Samme som brukes i de bærbare. Lenke til kommentar
hamlet Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Also totalt med 512 mb minne, trådløst, dvd-r, 80 gb så ender prisen på 9000,- + at jeg da skal ha en lcd, en som matcher.. men Mac sine er jo grusom dyre.. Ikke kjøp ekstra RAM hos Apple. De er septakulært dyre på ekstra RAM. Kjøp den med minst mulig RAM og sett inn en ekstra brikke fra komplett eller no. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Må nesten ha Mac tastatur med power og eject knapper. Og gjerne med USB tilkobling (hvorfor har ingen tenkt på det til PC?). Tenker du på å bruke tastaturet som en USB-Hub eller er det noe annet? En får nok av tastatur med USB hub funksjonalitet til PC da. Helsike, man får faktisk skjermer en kan bruke til USB-huber (sånn som den jeg har, Benq FP783) Men uansett er dette en maskin jeg kunne ha tenkt meg... Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Må nesten ha Mac tastatur med power og eject knapper. Og gjerne med USB tilkobling (hvorfor har ingen tenkt på det til PC?). Tenker du på å bruke tastaturet som en USB-Hub eller er det noe annet? En får nok av tastatur med USB hub funksjonalitet til PC da. Helsike, man får faktisk skjermer en kan bruke til USB-huber (sånn som den jeg har, Benq FP783) OK. Jeg har aldri sett PC-tastatur med USB hub. Er jo praktisk for å koble til en minneplugg eller mus. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 OK. Jeg har aldri sett PC-tastatur med USB hub.Er jo praktisk for å koble til en minneplugg eller mus. Nei, det er ikke noe av det vanligste. Ihvertfall ikke ennå. En del USB tastatur har denne muligheten, men de fleste av oss har vel fremdeles et eller annet PS2 tastatur vil jeg tro. Og ja, det er definitivt praktisk for å koble til ting ikke trekker så mye strøm. I alle fall om en har en bærbar maskin. Disse kommer liksomn bare med et par USB porter i mange tilfeller. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg regner med at denne siden er av interesse for leserne av denne tråden: Clearing up confusion about the Mac mini Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Also totalt med 512 mb minne, trådløst, dvd-r, 80 gb så ender prisen på 9000,- + at jeg da skal ha en lcd, en som matcher.. men Mac sine er jo grusom dyre.. Ikke kjøp ekstra RAM hos Apple. De er septakulært dyre på ekstra RAM. Kjøp den med minst mulig RAM og sett inn en ekstra brikke fra komplett eller no. Du skal egentlig ikke åpne en mini, det er med andre ord ikke meningen at man skal installere ram selv. Det er mulig å gjøre det, men ikke enkelt. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 En ting skal Apple ha for! Når alle sier at "Nei det er umulig!" så greier dem f*** meg å gjøre det alikevell =) denne var fin og liten, men er det av bra kvalitet tro!? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Omtale av minien; http://www.macworld.com/2005/01/news/macminihandson/ Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Mediasenter for Mac mini i sin spede begynnelse; http://mrzippy.org.uk/macmediacenter/status.php Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det er en 4200rpm 2.5" disk. Nei, det er en 5200 RPM 2.5" disk som står i Mac mini'en. Videre kan det jo være verd å nevne at Apple i dag satte ned prisen på ekstra minne og en del annet ekstrautstyr. Du får også studentrabatt om du er en registrert student. Hva sier dere til en Mac mini med 512 MB RAM til 4.822 kroner? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hva sier dere til en Mac mini med 512 MB RAM til 4.822 kroner? Nei takk. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Så hvor vanskelig er det så å sette i større HDD og mer RAM for egenhånd i en mini? Det er i alle fall avgjørende for min del. Kunne godt tenkt meg en, men oppgraderingsprisene til Apple er jo helt ville! Har noen en kvalifisert kommentar til dette, evt noen som har kjøpt en?! På forhånd takk! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 vel ram skal ikke være så vanskelig etter det jeg har lest (var noen som spretta en mini der ute for å finne ut). hd kan jeg ikke svare på men burde ikke være umulig... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Selv ikke Apple Mac mini slipper unna overklokking: Overclocking Apple Mac mini Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Den er jo en kjempe i forhold til denne. Hvorfor drasse på en stor boks på 1,4kg når du skal på lan, når det holder med en mindre på 0.95kg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Den er jo en kjempe i forhold til denne. Hvorfor drasse på en stor boks på 1,4kg når du skal på lan, når det holder med en mindre på 0.95kg. Fordi det ikke følger med en pukk, og den må ha p3? I tillegg er den støgg AtW Endret 4. februar 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå