danielsn Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Først må jeg vell si at jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere denne tråden. Det jeg lurer på, er om det er noen sider med en del oppdattert innfo om dual-systemer. Det er litt greit å være litt oppdatert innen det, når jeg selv har dualsystem. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det virker som at 2CPU er godt inne på temaet (uten å selv ha lest noe der). Ellers har Anandtech har bittelitt stoff i sin IT-Computing-del. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg prøvde tidligere å starte en tråd om fordeler og ulemper ved å velge dual cpu systemer men det var ingen som svarte, så dette forumet er tydeligvis feil sted for sånne topics www.pyton.no leverer dual hk og cpu til xeon ihvertfall, er ikke sikker på hvor man kan skaffe opteron though Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei, Vi leverer både Dual, Quad og Octo kort for AMD Opteron - og selfølgelig Dual XEON. Quad og Octo er ikke lagt ut men om ønskelig kan vi legge ut disse! Med vennlig hilsen, Pyton.no - salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå