- mOtz^ - Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Oppslukt av design! Nå har de oppdatert seg igjen. Jeg begynner snart å lure på hva det neste blir!? Med en gang jeg så denne lekkerbisken, viste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg ble rett og slett forelsket. ...Men kan de klare å finne på noe bedre nå da? Selv hadde det ikke vært noe problem for meg å kjøpe disse produktene, problemet er software`en de bruker. Ulike meninger? Link til vg her engadget Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Bare jeg som ser selvmotsigelser mellom tittel og innehold i tråden? Uansett, så er vel dette feilpost..? Endret 11. januar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 softwaren er optimal og genial (jeg kan dessverre ikke si at jeg bruker det selv) Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 syns ikke den mp3 spillern er så mye og skryte av. mye minne pr kr er jo det eneste.. savner en stor god skjerm og FM. ellers er den litt stor kanskje. men uansett. veldig dårlig topic og feilpostet. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Den nye Mac'en må være noe av det absolutt designmessig lekreste som noensinne er skapt i datamaskinenes historie. Forundrer meg ikke om jeg skaffer meg en bare fordi den har et så fantastisk superclean design som jeg falt pladask for første gang jeg så bildet. Men - sist Apple gjorde en slik genistrek, endte det i en gigantflopp, så jeg er skeptisk. Den siste var en kube omgitt av plexiglass. Geniene ved Apple tenkte ikke på den økte temperaturen p.g.a. varmluft som jo måtte ut av kabinettet, og når den ikke hadde kjølevifter.. ble det stygge sprekker i plexiglasset. Husker noen her alt bråket rundt den saken? Håper de ikke gjentar den tabben på en eller annen måte. Denne maskinen kan være perfekt for de som aldri har hatt en datamaskin før, eller som bare trenger en surfe og e-mail maskin. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Denne tråden kan vi heller ta her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=359594 Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg