Gå til innhold

Det her begynner å ta av, har u sett noe så stygt?

- mOtz^ -

Anbefalte innlegg

Oppslukt av design!

Nå har de oppdatert seg igjen. Jeg begynner snart å lure på hva det neste blir!?

Med en gang jeg så denne lekkerbisken, viste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg ble rett og slett forelsket. :love:

macmini.jpg

shuff.jpg

...Men kan de klare å finne på noe bedre nå da? Selv hadde det ikke vært noe problem for meg å kjøpe disse produktene, problemet er software`en de bruker.

:dribble:

Ulike meninger?

Link til vg her

engadget

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye Mac'en må være noe av det absolutt designmessig lekreste som noensinne er skapt i datamaskinenes historie. Forundrer meg ikke om jeg skaffer meg en bare fordi den har et så fantastisk superclean design som jeg falt pladask for første gang jeg så bildet.

Men - sist Apple gjorde en slik genistrek, endte det i en gigantflopp, så jeg er skeptisk. Den siste var en kube omgitt av plexiglass. Geniene ved Apple tenkte ikke på den økte temperaturen p.g.a. varmluft som jo måtte ut av kabinettet, og når den ikke hadde kjølevifter.. ble det stygge sprekker i plexiglasset. Husker noen her alt bråket rundt den saken? Håper de ikke gjentar den tabben på en eller annen måte.

Denne maskinen kan være perfekt for de som aldri har hatt en datamaskin før, eller som bare trenger en surfe og e-mail maskin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...