tordtheman Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei Forrige uke klikka pc'n min. Den har en tendens til å restarte når det kommer en feil den ikke finner ut av. Denne restartinga går somregel bra, men denne gangen ville det ikke komme opp noe bilde på skjermen etter restartingen. Jeg har prøvd alt....: -Tatt ut og inn skjermkortet noen ganger -Reset'a BIOSen -Prøvd en annen skjermkabel for å se om det var no gæærnt med den(det var det ikke) -Skjekka alle kabler i pc'n Dessuten blir hd varm. Kan jeg ha kjørt minnet mitt for hardt? Det er en no-name ddr pc2700 256mb brikke. Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Er det noen som kan hjelpe? Akkurat nå haster det.... _________________ Hjelp! [ Denne Melding var redigert av: tordtheman på 2002-06-28 18:49 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 tordtheman Du skriver ikke hvilket os du bruker,prøv winupdates,er du veldig uheldig må du formatere og instalere os på nytt. Kjetil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-06-28 21:24):tordthemanDu skriver ikke hvilket os du bruker,prøv winupdates,er du veldig uheldig må du formatere og instalere os på nytt.Kjetil Det er vel litt vanskelig når han ikke får bootet opp? :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 B|Real Eg sa at er han riktig uheldig må han forfatere og innstallere os'et på nytt,men han vet vel vilket os han bruket selv om han ikke for bootet opp. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Det er samma hvilket os han bruker så lenge han ikke får bootet opp da Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Ja da, jeg brukte win xp. Siden det var no gæærnt med den testa jeg den hos en kompis som også installorte oset på nytt. Like dann fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå