Fenwick Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, viktig at den er funksjonell og kan repetere avtaler og gjerne bursdager. Hovedgrunnen for at jeg vil ha ny telefon er at den gamle ikke er særlig funksjonell. -MMS: (Ja). -GPRS: (ja). -EDGE: (tja) -WAP:(spiller ingen rolle, de fleste har vel det). -Kalkulator: (Ja). -JAVA:(Ja). -Email klient:(trenger ikke). -Spill:(ja). Form: Gjerne en kamskjelltelefon, og helst ikke en stor murstein Skjerm: Farge -Over 65000 farger Pris: Jeg har mellom 1000 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: helst ikke, men blir vel vanskelig å få en god telefon under 3000? Diverse: -Kamera: spiller ingen rolle -Symbian: (kanskje det) -Polyfoniske ringetoner:(Ja). -Batterilevetid: Viktig Skal brukes som en vanlig telefon, sende litt meldinger, ringe litt Det viktigse er som sagt en god planlegger. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Siden det er viktig med god kalenderfunksjon for deg ville jeg sett på en symbian-mobil med god stor skjerm - Nokia 6260. Det er i tillegg en kamskjelltelefon som du også ønsket og den koster under 3000NOK uten abonnement! Perfekt! Endret 11. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 6260 koster da ikke under 3000 uten abo. 6170, derimot, høres grei ut for deg. Den er liten, dog ikke den minste på markedet, men i hvertfall mindre en 6260. Den koster ca 2700 uten abo, tror jeg. Den har "to-do"-list og kalender i god proff nokiastil. har fått skryt for tastene sine og ringekvaliteten. Burde være grei. Den har kamera, men jeg skjønner at du ikke kommer til å bruke det noe sørlig, så du får god plass med 4mb. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Siden det er viktig med god kalenderfunksjon for deg ville jeg sett på en symbian-mobil med god stor skjerm - Nokia 6260. Det er i tillegg en kamskjelltelefon som du også ønsket og den koster under 3000NOK uten abonnement! Perfekt! Når batteritid er viktig så er egentlig 6260 utelukket. Vel, uansett har vel aldri klapptelefoner svært god batteritid - Jeg ville kanskje anbefalt deg å ta en titt på Samsung E330 (Link til amobil.no test), en ikke for dyr telefon, som er liten og lett og samtidlig møter alle dine krav (Rettelse for de som tror jeg sovna nå, symbian ser jeg at trådstarter ikke krever som et absolutt krav.) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Både Nokia, Sony Ericsson og Siemens har telefoner med gode kalendere. Også synkprogramvaren er god. Derimot bør du skygge unna Samsung og LG. Kalenderne på disse er mangelfulle, og synkprogramvaren samt IR-porten er ditto mangelfull. Samsung D500 er kanskje et unntak, men den kommer ikke opp mot de tre førstnevnte merker. Endret 12. januar 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 SX-1 Han vil helst ha klapp og ingen murstein telefon. SX1 er ganske stor Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hva med en windows mobile telefon? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 SX-1 Han vil helst ha klapp og ingen murstein telefon. SX1 er ganske stor Beklager, leste ikke så nøye. Da er det klart at den passer litt dårlig pga. størrelse og form. Lenke til kommentar
Fenwick Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takk for mange svar, fikk kjøpt en brukt 6600, er ikke noen klapptelefon, men den hadde en veldig god planlegger og stor skjerm. Tror jeg blir fornøyd med den. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Grattis med ny symbian phone Endret 13. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 SX-1 Han vil helst ha klapp og ingen murstein telefon. SX1 er ganske stor Valget gikk jo på en enda større telefon allikavel. Etter min mening, så er ikke SX1 en mursteintelefon. Lykke til med din 6600 hvert fall! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Etter min mening, så er ikke SX1 en mursteintelefon. Det sa jeg heller ikke, jeg sa bare at den var ganske stor. Men 6600 er ikke noe som helst mindre, tvert imot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå