nidra Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Har akkurat kjøpt alt som trengs for å bygge en pc.. Jeg har satt den sammen og pc'n jobber når jeg skrur den på, men ingen ting vises på skjermen! Har prøvd å bytte grafikkort og skjerm, men det skjer ikke noe annet en at pc'n jobber + ingenting på skjermen! Noen som vet hva som kan være galt? Endret 12. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva har du inni pcen da? hardware? Prøv å sett inn 4-pins pluggen som forsyner CPUn med strøm. Uten den vil det kanskje ikke skje noe(det skjedde hvertfall ikke noe til meg). Lenke til kommentar
nidra Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har et "MSI mainboard s-478 intel 845pe neo-l atx" hovedkor , Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 Socket PGA478 1MB cache Prescott cpu + vifte, 10+40 gb harddisk, 512 ddr ram, radeon 9200 se atlantis 128mb ddr memory, + dvd spiller osv... har hørt det kan være biosen, men har ikke helt peiling! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har nevnt dette for folk med lignende problemer, har du satt på avstandspinner mellom hk og kabinettet? Hvis ikke, kan du oppleve slike problem. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 har du kobla til strømen på skjermkortet? Lenke til kommentar
hds Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 har du kobla til strømen på skjermkortet? tviler r9200 kort trenger ekstra strøm... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Starter viften i strømmforsyningen-lyser det på lampen på hovedkortet? Lenke til kommentar
nidra Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 glømte avstandspinner første gang jeg satte det i, men fant etter litt ut at det måtte være noe i mellom hovedkortet å kabinettet! når jeg skrur på pc'n starter viftene ja! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det at du glemte avstandspinnene første gang kan i værest fall ha ødelagt HK ditt, men tviler på det, anbefaler at du tester med et annet skjermkort og\eller psu. Skjekk hvordan det går og meld tilbake til oss på forumet Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 reset biosen funker ganske ofte, har ofte måtte gjort det når eg har bygd flere pcer.. men ellers kan der ver PSU som ikke funker helt.... kan ver grett og teste med en annen. Det med avstandspinner har eg og glemt før, men har funka etterpå. men du kan jo ver max uheldig! Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) ops, treigt internett. Endret 13. januar 2005 av oxbow Lenke til kommentar
runnis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 koble inn strømledningen til cpu..en kvadratisk kontakt.. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 glømte avstandspinner første gang jeg satte det i, men fant etter litt ut at det måtte være noe i mellom hovedkortet å kabinettet! når jeg skrur på pc'n starter viftene ja! Prøvde du å slå på pc'en da? Kan jo få hva som helst til å knele med masse kortslutninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå