Pels Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 nerden ble visst litt gira på det nye kortet sitt Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 nerden ble visst litt gira på det nye kortet sitt hmmmmm Det kommer fra en fyr som deg som har "sitter naken her jeg *vifte med tissen*" i signaturen...hehe kunne vellfunnet et naturlig hull i pcen? Usb port? inn i en vifte....( au) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 nerden ble visst litt gira på det nye kortet sitt hmmmmm Det kommer fra en fyr som deg som har "sitter naken her jeg *vifte med tissen*" i signaturen...hehe kunne vellfunnet et naturlig hull i pcen? Usb port? inn i en vifte....( au) hehe .. du må lese alt .. QUOTE (flodhest @ 03/10/2004 : 20:19). Alle glemmer at det er "flodhest", en bruker her altså, som har sakt det Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 nerden ble visst litt gira på det nye kortet sitt hehe mildt sagt Lenke til kommentar
consilium Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 under vita/kjøleribba? er det det man kaller "goop"? , beste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå