Xanitra Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Øøh. Den siste harddisk på komplett er 300 gig på 3.5 men skal jeg over dette må jeg ha noe Seriel ATA greier.. Hva i huleste er det? hvordan skaffer jeg det? Hva må til? Er 400 gb harddisk mer ustabil? takk for hjelp Lenke til kommentar
snole Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Serial ATA er en ny type tilkobling for harddisker og andre enheter. For å benytte deg av en SATA disk må du ha enten innebygd SATA kontroller på hovedkort, eller et PCI kort med SATA port(er). Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du kan få en 400 gb disk med vanlig ata 100. Her Sata er en annen standard, en nyere og raskere og benytter seg av en liten plugg i stedet for denne breie ide kabelen. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt 2 stk 250 gb.. Disse diskene koster nå rett i overkant av 1000kr. Men for all del, løp og kjøp. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 ok, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå