Gå til innhold

CS: S nåd dine forventninger?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ingen store forventninger til CS:S. Hvorfor skulle jeg? CS er jo kun et middelmådig spill. Det er selvsagt bedre enn alle tidligere versjoner av CS, men det sier jo egentlig fint lite.

Det er et greit spill man kan spille når man kjeder seg. Til alt annet har man kvalitetsspillene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merk deg at cs er online, derav finnes det fint lite mp spill med handling. Kvalitetspill my ass.

Jeg har også merket meg at World of Warcraft er online. Samme med Everquest II også. Eller hva med alle de andre spillene som fungerer på samme måte som CS online.

Kvalitetsspill din rompe? :hmm:

Lenke til kommentar
Merk deg at cs er online, derav finnes det fint lite mp spill med handling. Kvalitetspill my ass.

Jeg har også merket meg at World of Warcraft er online. Samme med Everquest II også. Eller hva med alle de andre spillene som fungerer på samme måte som CS online.

Kvalitetsspill din rompe? :hmm:

Cs kan jo ikkje sammenliknes med WoW?? Det er jo 2 heelt vidt forskjellige spill :w00t: Cs er ett simpelt og enkelt spill som ikje bringer noe nytt, har vel ikje gjort det de siste årene heller :tease: Det er vel nettop dette som gjør det så populært!! Wow kan eg ikkje uttale meg om, siden eg ikkje har prøvd det, men at det er forskjellig fra CS kan eg si meg sikker på.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er nok veldig sant at mange spiller 1.6 fordi de ikke er like gode i cs : s pågrunn av en annereledes hitbox ++.. Mange velger også å spille 1.6 fordi hardwaren er ikke av den nyeste i alle hjem. Og den siste delen velger å spille 1.6 fordi de er stae og ikke vil bytte til source..

me like teh man who knowz teh shid :yes:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Synes CS:S er greit nok, men savner liksom den gamle 1.6 følelsen. Alt går liksom litt treigere på CS:S. Synes også at hitboxen er rar, er lettere å treffe, mindre rekyl.

Alle dere whiner på oss som liker 1.6 bedre. Og som dere sier har dårlig hardware, lite skills i 1.6. Merk dere dette!

Jeg har god nok hardware til å kjøre CS:S, det går like fint som i 1.6. Og jeg mangler også ikke skillsen i CS:S, er bedre i CS:S enn i 1.6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...